Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 4F ilmastointi- ja lämmitysasiaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 4F ilmastointi- ja lämmitysasiaa

    Jep, muutama juttu niputettuna tähän otsikkoon. Mulla autona A6 Allroad -09. Aloitetaan ilmastoinnin ohjauspaneelista, onko hajua miksi siitä on kahta eri versiota?



    ja



    Onko Audeissa semmoista taukotuuletustoimintoa, jossa saa parkissa jätettyä joksikin aikaa puhaltimen pyörimään (ei siis mikään webaston tuuletustoiminto)? Kuumalla pysäytetyssä autossa tulee hetkessä tukalan kuuma, mutta joku 10 min tommonen pelkkä puhallus riittää pitämään auton viileämpänä. Esim. Opelissa oli tämmönen vuonna 2004.

    Mikä on MMI:n CAR - AC valikossa oleva suppl. heater? Olen lukenut, että voi olla joko sähkövastus tai eberi :P. Vaihtoehtoina tuolle on valittavana off/auto. Mistä mä tiedän kumpi siellä on? Löytyykö joku varustekoodi molemmille?

    #2
    Ohjauspaneeleista ylin on " basic" malli. Alempi taas on lisävarusteinen " ilmastointi plus". Erona ainakin näytöt, "tarkemmat" manuaali säädöt ja b-pilareiden suuttimet. Mmi valikon supl. heater tarkoittaa diesel malleissa olevia ilmakanavan vastuksia. Jos autossa tehtaan lisälämmitin,löytyy valikosta sille tarkemmat asetukset.

    Comment


      #3
      Ainakin alemman kuvan mallissa on taukotuuletus, kun painaa yhtä nappia hetken aikaa, ex. C6 -07 sellainen oli ja puhalteli 10-20 min, just sopivasti. En vaan kyllä muista mikä nappi, mutta oliskos ollut se oikean digitaalin vasemmalla puolella oleva?

      Comment


      • #4
        Taukotuuletus lähtee päälle Econ napista, kun on virrat autosta pois. Ainakin tuossa paremmassa ilmastoinnissa.

        Comment


          #5
          eikös tolla suppl. heater valita,että lähteekö lisälämmitin ajaessa päälle vai ei.
          Jos siinä näytöllä on ajastus vaihtoehtoja ,niin on webasto

          Comment


          • #6
            Mulla on tommonen vastaava köyhän miehen ilmastointi ku tuossa ylemmässä kuvassa, mutta siinä on erona tuohon penkinlämmittimien säätimet noissa alakulmissa. Onpa harmi, että tuosta on jääny sitten pois ne B-pilarin suuttimet, nehän voisi olla kätevät talvella, jos pitävät ne takalasit puhtaana.

            Econ nappula löytyy tuostakin, mutta kokeilin painaa sitä sekä niin et avain oli virtalukossa moottorin sammuttamisen jälkeen että niin et se oli poissa, mutta ei tapahdu tuossa tilassa mitään (kokeilin myös on/off nappulaa). Voikohan tuo seisontatuuletus olla koodailtavissa?

            Siinä CAR - AC menussa ei ole mitään muita valintoja kuin tuo Suppl. Heater auto/off, joten oletettavasti siis sähkövastuksista kyse. Saiskohan tuohon jostain suomenkielisiä ohjekirjaa?

            Comment


              #7
              oisko vaikka tuolla http://www.autopurkaamot.com/naytaos...3,14,199&sivu=
              Viimeksi muokannut ari; 20.7.2013, 09:36.

              Comment

              Working...
              X