Kävin tuossa autoliikkeessä tsekkailemassa vaimolle autoa ja tuli myyjän kanssa puheeks siinä audi-merkki minkä itsekin omistan ja myyjä tuumas, että kallis auto ylläpitää ja kaikenmaailman keskustelupalstatki kuhisee haukkumisia vika-alttiina autona. Muistan tosin itsekin ku ostin ekan audin viime keväänä entisenä japsi-autoilijana ja kävin täällä lukemassa keskusteluja, nii meinasin jo perääntyä audista. No joka tapauksessa tämä viestiketju on tarkoitettu vain hyville kokemuksille audista.
Itse omistan 205tkm. ajetun A6-4f avantin 2.0 TDI BRE-koneella vm.-06 jolla oon ny ite ajanu 10tkm ja täytyy sanoa, että oon ollu tosi tyytyväinen. Ainoastaan penkinlämmittimen korjauksen ja pienen maalipaikkauksen oon joutunu teettää myyjän piikkiin. Teknisesti auto on pelannu loistavasti ja pakkasiakin on piisannu, sekä mikä parasta auto on loistava ajettavuudeltaan. toivottavasti jatkuu kokemukset samalla meiningillä ettei tartte siirtyä japsiin takaisin :)
Itse omistan 205tkm. ajetun A6-4f avantin 2.0 TDI BRE-koneella vm.-06 jolla oon ny ite ajanu 10tkm ja täytyy sanoa, että oon ollu tosi tyytyväinen. Ainoastaan penkinlämmittimen korjauksen ja pienen maalipaikkauksen oon joutunu teettää myyjän piikkiin. Teknisesti auto on pelannu loistavasti ja pakkasiakin on piisannu, sekä mikä parasta auto on loistava ajettavuudeltaan. toivottavasti jatkuu kokemukset samalla meiningillä ettei tartte siirtyä japsiin takaisin :)
Comment