Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Iloiset asiat.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Angry Birds 2.

    Comment


    • Kyllähän tää hymyilytti:


      Comment


        Viisi vuotta väliä ja viimein taas neliveto alla...talvi saa palata vielä hetkeksi...

        Comment


          Viestissä #12052 kirjoitin syksyllä:

          "Oisko tämä lähimpänä tänne? Kaksi ensimmäistä ajotuntia (lähinnä auton käsittelyä) tyttären kanssa takana ja vielä ollaan puheväleissä!"

          No, saaga on saatettu loppuun, tyttö sai tänään ajokortin ja sietää minua vieläkin. Naureskeltiin konttorilta lähdettäessä rahan motivoivaa vaikutusta joka suhteessa. Sanoin nimittäin tutkintoja varatessa, että "Minä maksan nämä ensimmäiset." Otti vinkin vakavasti ja suoritti kirjalliset ja inssinajon kerralla läpi...

          Comment


            Paperihääpäivä. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin :)

            Comment


            • Paikallisesta fb kirppiksestä rikkoutuneen ethernetpiuhan tilalle kaksi uutta alta tunnissa puolen kilsan päästä, pyhäpäivänä, haun vaivalla.

              Comment


                Pitkän jahkailun jälkeen 3G+ MMI:ssä uusin softa ja navissa uusimmat kartat. En tietenkään itse päivittänyt, foorumiveli auttoi.

                Comment


                  Duunista koeajossa Laakkosen BMW i3s. Tehtiin ensin rundi Espoossa, 4kpl 100 kiloista pikkumiestä kyydissä, hyvin mahtui. Sitten ajelin kotiin ja sähköä olis riittänyt vielä 106 km. Nyt auto hitaassa latauksessa ja huomenna 75km töihin tuolla. Kiva kokeilla muttei ole mua varten: motarinopeuksissa aika huto ja kuluttaa paljon, kuoppaisilla teillä kova ja nypyttävä jousitus, 19 tuumaiset 155 leveet kumit on koko ajan vähän helisemässä: liukkaat liukkaalla ja vetelevät kiihdytyksissä sulalla. Valot on ihan hyvät mutta suuntaus pielessä. Saa nähdä huomisen lumimyräkässä tuleeko äitiä ikävä...

                  Comment


                    Alkaa pikkuhiljaa elämä olemaan mallillaan. Kaikki vanhat rahatörttöilyt hoidettu pois ajat sitten ja nyt on ns puhtaat paperit taas. Siinä kun aina menee aikaa, ennen kun saa tiedot takaisin.
                    Mulla on mahtava vaimo. Mahtava lemmikki. Mahtava työpaikka. Voisin sanoa, että ei tällä hetkellä ahdista mikään! Ja vuoden päästä olisi tarkoitus vihdoin ostaa oma asunto ja päästä tästä vuokran maksusta pois. Olen kyllä todella iloisella mielellä tällä hetkellä ja ollut muutenkin jo pidemmän aikaa.
                    Ja alkuun kun se ässän hävittäminen otti sydämmestä, niin siitäkin jo päästy yli. Sitä toki lievittää aika kivasti tuo uusi perhemalli, mikä on vähän ehkä tylsä, mutta voi pojat kun se on hyvä ajaa ja on nykyaikainen, ainakin mun mittapuulla. Liian vähän kirjoitellut tähän topiciin mitään. Enemmän tänne saisi ja soisi kirjoitettavan mitä nykyään kirjoitetaan. Ei kai tässä muuta :)

                    Comment


                      Melko rohkeaa jinxaamista... ;)

                      Hyvähän se on että välillä parempaakin. On niitä vastoinkäymisiä teikäläiselläkin ollu ihan tarpeeksi. Paljon mukavampi elää elämäänsä kun ei joka päivä vituta kaikki. Itellä kyllä vähän sama tilanne, kotona ei vituta olla ja viran puolesta päässy ihan kohtuu haastaviin ja palkitseviin hommiin johon ei tarvi ihan väkisin vääntää itteään ja siitä jopa maksetaan ihan hyvin.

                      Comment


                        Liian vähän nykyään kirjoitetaan positiivisista asioista ylipäätänsä. Kaikilla tuntuu olevan kovin negatiivista kaikki tätä nykyä. Aina joku päin persettä.

                        Mulla on jo pidemmän aikaa ollu asiat mallillaan, nyt vaan tuli fiilis kirjoittaa edes jotain siitä, tai no melkein kaikesta :D

                        Comment


                        • Ens kuun jälkeen on jo Toukokuu ja tätäkin talvista kuukautta on kohta lusittu jo kolmasosa. Alkasin jo pikkuhiljaa olla pääsyillään tästä talven kylmästä ja lumesta.

                          Ja viikonloppuna tuli käytyä Petroskoissa, ihan mielenkiintonen paikka. 620 tkm ajettu Passatti kuljetteli kohteeseen ja takaisin oikein mallikkaasti.

                          Comment


                            Lisätään jinxaamista aiempien innoittamana. Työpaikka vaihtui täysin omasta aloitteesta ja paluu tekemään primäärisesti sitä, mistä asiakkaat ovat antaneet positiivista palautetta. Toisekseen 'ottolasten' eli menehtyneen veljeni lasten keskinäiset välit taas kunnossa eli minun ei tarvitse olla huolissani heidän jaksamisesta. Ja kolmanneksi itse pirun morsian eli puoli miljoonaa km kulkenut A6 4F 2.0 TDI kävi etupyörän laakerin vaihdossa ja siinä ei kuulu häiriöääniä, mittaristossa ei pala VAG-valo, suksiboksi on katolla ja nokka kohti Leviä. What could go wrong? Retorinen kysymys, ei vastauksia, please.

                            Comment


                              Jos VAG-valo ei pala, sulla polttimo rikki, vaihda se!
                              Attached Files

                              Comment


                                Hehe! Tuo oli hyvä ja sai hyvälle tuulelle.

                                Comment


                                • Kauan koitettu taloa myydä, ja nyt pienen tauon (ja hinnanlaskun) jälkeen on ilmaantunut hyvin varteenotettava ostaja. Toki ollaan kaukana vielä itse kaupoista, mutta kai se pitää ihan oikeasti pikkuhiljaa alkaa miettiä, että mihin nuo kaikki varastoon kertyneet kamat saa sitten heivattua. Osa pitää varmaan kylmästi heittää kaatikselle, mutta kaikennäköstä työkalua mitä haluaa säilyttää, pitäs johonkin saada.
                                  Harkinnassa joku hallitila (oma tai kimppa) missä voisi turailujakin jatkaa...

                                  Comment


                                    Ajokorttiluokka nousi tänään ABC:stä ABCE-luokkaan, tämän lisäksi tulevassa muoviläpyskässä on ammattipätevyysmerkinnätkin :)

                                    Comment


                                    • Tänään olis sellanen ilta, et toinen lapsista on pois kotoa tän illan ja toinen on sen verran pieni, että käy nukkumaan erittäin ajoissa. Emännällä ja mulla on siis vapaailta tiedossa (ties millon viimeeksi) kohta käytävä tekemään illaksi tacoja ja suunniteltava saunan lämmitystä. Saattaapa muutama lonkerokin odottaa ottajaansa (minua). On se vaan outoa kun oma aika illalla alkaa kello 19 eikä klo 23 :D

                                      Comment


                                        9 kuukauden päästä on sitten kolmas lapsi...

                                        Comment


                                        • Tuomas ei siihen mene enää kun reilu 3kk ;D

                                          Comment


                                            Onneksi olkoon! Sitten tänään menee ihan huviajeluksi ;)

                                            Comment


                                            • Mä en ajele tänään ku parran ;)

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja Janis Petke Näytä viesti
                                                9 kuukauden päästä on sitten kolmas lapsi...
                                                Nyt on kova luotto miehisyyteen kun suihkun jälkeen jo kavereille kertoo... ;)

                                                Comment


                                                  Ei enää. Vasektomia jonossa.
                                                  On jo viisi kävelevää orgasmia.

                                                  Comment


                                                  • Tosi juttu :)

                                                    Comment


                                                      Esikoisen rippijuhlat menivät mukavasti.

                                                      Comment


                                                        Jouduin eilen ensimmäistä kertaa ikinä poliisin pysäyttämäksi ylinopeuden takia. Olin niin innostunut aamun formulakisasta, et tuli kiihdyteltyä vähän tavallista reilummin.

                                                        Miksi iloinen asia? Noh, konstaapeli totesi että "onhan se varmaan hauska välillä yrmäytellä kun on kivat äänet ja kaikkee, mutta tarkkaile nyt vähän tota nopeuttakin". Muuten olin kait ajanut siististi eikä ole aikaisempaa sakkohistoriaa, niin selvisin pelkällä sanallisella huomautuksella. Huh...

                                                        Comment


                                                          Laskujeni mukaan viides savuton vuosi lähti taannoin käyntiin. Tämäkin tuli mieleen siitä, että työautosta löytyi savukerasia ja ajatuskin tupakasta alkoi puistattamaan. Piti pysähtyä ensimmäiselle roskikselle heittämään aski pois.

                                                          Comment


                                                            1,5 vuotta sitten minusta tuli eno, nyt viikonloppuna taas ekaa kertaa setä. Niin se elämä vaan kulkee, pitkä sarja kuolintapauksia niin nyt sitten pari pikkuista sukuun.

                                                            Comment


                                                              Onneksi ei täti. :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X