Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nettiauto yms -thread

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kertokaapas (tai laittakaa linkkiä) mitä tolle wr koneelle kannattaa tehdä jos haluaa hieman enemmän hevosia? K-jetti helvettiin ja vaikkapa Mega tilalle (ei roskiin, saadaan auto orkkikseksi jos halutaan), kannen siistiminen, isompi ahdin/cooleri ym perus jutut. Vai joku muu kone kokonansa tilalle, mikä? Ja mitä joutuu muuttaan vai meneekö heittämällä? Haulla koitin mut en tullu paljoa viisaammaksi...

    Comment


      Pistä wr hyllyyn k-jetteineen päivineen ja rakenna 20vt räppäilyyn.

      Comment


        Alkuperäinen kirjoittaja kessu74 Näytä viesti
        kyllä alkuperäiset 20v urkit ovat paljon kalliimpia kuin vanhemmat 10v mallit.hyvä kuntoisista joutuu saksassakin maksamaan 30teur.
        Koen 10v ja 20v vähän niinkuin eri autoiksi eli olen valmis osittain allekirjoittamaan tuon. 20v on varmasti kalliimpi kun esim 84-mallinen 10v.
        Katelkaapa huviksenne kuitenkin mitä noi luokitusversiot (ensimmäiset 200kpl) maksaa siellä Saksassa eli kaikesta huolimatta ne kaikista vanhimmat on myös ne kaikista arvokkaimmat.

        Comment


          Onhan tuolla nettiautossa melko tiheään ilmoituksia, joissa suruttua on vain lyöty jonkun toisen kuvat ilmoitukseen. Jossain pienellä lukee, että ei kuvan auto, mutta lähes sama. Itse kiertäisin moiset kaukaa.

          Kerran näin jonkun myyvän vanteita minulta nappaamallaan kuvalla. Selitteessä luki, että samanlaiset kuin kuvan vanteet, mutta ei huulta eikä kiillotusta, ei keskikuppeja ja kooltaan 13" :)

          Enää ei tosin pitäisi onnistua suora linkitys kuviini muualta kuin täältä, jos nyt oikein säädin.

          Comment


            Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viesti
            Alunperin pikkuveljeni auto, luultavasti kyllä yks Suomen hienoimmista ton ikäsistä 1.8 turbo quattroista, kaikki ulkonäkö "viripalikat" audin alkuperäisiä, ei mitään lasikuitu jäljitelmiä. Vaihteisto on 5-portainen, vaihdekepin nuppi on kuusilovisesta! Vanteet tosiaan aidot porkken vanteet, mutta 5x112 jaolla (vannetehdas tekee millä vaan jaolla kun vaan tilauksia on riittävästi)

            Comment


              Tästä "pikavuoro" tosimiehelle.

              Comment


              • Heh toi olis kova! Ei vaan taida "PAALU" nyt riittää ;)

                Comment


                • tuo lowriderin linkki ei toimi enään...
                  mitähän sieltä pitäisi löytyä?

                  Comment


                    Siellä oli lihava alaston mies kuvassa myymässä linja-auton koriin tehtyä "venettä", lisättyinä hauskoilla myynti-argumenteilla :)

                    Comment


                    • Se teksti oli kyllä mainio.. "vaikka krematorioksi. Pelleissä ei mitään suurempaa mikä ei kunnon harjapesussa lähtisi." :D

                      Comment


                        Takakontissa avaamaton pullo Amiraaliolutta ja tunkki.

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja pantealex Näytä viesti
                          Koen 10v ja 20v vähän niinkuin eri autoiksi eli olen valmis osittain allekirjoittamaan tuon. 20v on varmasti kalliimpi kun esim 84-mallinen 10v.
                          Katelkaapa huviksenne kuitenkin mitä noi luokitusversiot (ensimmäiset 200kpl) maksaa siellä Saksassa eli kaikesta huolimatta ne kaikista vanhimmat on myös ne kaikista arvokkaimmat.
                          kyllähän ensimmäisillä -80 mallisilla urkeilla varmaan hintaa on,niitä vaan ei tunnu löytyvän mistään.
                          itse en ainakaan ole myynnissä nähnyt edes saksassa.
                          81-88 urkit suurinpiirtein saman hintaisia,kunnosta riippuen.

                          Comment


                            Tuossa se vielä olisi:

                            http://www.kuvaton.com/kuvei/nettivene2.jpg

                            Comment


                              tuo lowriderin linkki ei toimi enään...
                              mitähän sieltä pitäisi löytyä?
                              Täällä vastaavaa

                              Comment


                              • ai SE pikavuoro.. tuo tuli kyllä nähtyä ja luettua.
                                myyntiargumentit olin kyllä muotoiltu hartaudella. vähän tulee mieleen se taannoinen kirottu primera.. paljonkohan sekin "kolehti" loppupeleissä kaverille tuotti

                                Comment


                                • kyllähän ensimmäisillä -80 mallisilla urkeilla varmaan hintaa on,niitä vaan ei tunnu löytyvän mistään. itse en ainakaan ole myynnissä nähnyt edes saksassa.
                                  no niitä ei tosiaan taida olla kaupan.
                                  ainut minun tietämäni on huhujen mukaan myyty tarkoin valittuun kotiin

                                  eikä noita sporttejakaan ole liiemmin markkinoilla.
                                  briteissä näytti olevan yksi dialynxin (no16/20) tekemä myynnissä..

                                  suomessa on kaiketi yksi valkoinen original sport quattro

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja urB0992 Näytä viesti

                                    suomessa on kaiketi yksi valkoinen original sport quattro
                                    kuka suomessa sportquattron omistaa??

                                    Comment


                                    • jaa-a sen kun tietäisi, siksipä laitoin kaiketi, kun olen sellaista huhua kuullut

                                      Comment


                                        joo,eipä ne paljon ilmoittele, keltä tuollainen tallista löytyy.

                                        Comment


                                          Sportquattro?

                                          Mää en näitä oikeasti tunnista, joku muu voi korjata jos arvaus meni huti...
                                          http://www.mat.fi/photogallery.htm ja sieltä kuvat 19, 50 ja 52?

                                          Comment


                                          • http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vv43f4vrhycn

                                            Comment


                                              http://www.autowiki.fi/index.php/Audi_Sport_Quattro

                                              Comment


                                              • noi mäkelän kuvissa esiintyvät on kaikki A2 malleja

                                                ja tuo autoscout linkki on normikorilla, mutta 20v kone eikä täysin orig.
                                                ja tuo ensimmäinenrekisteröinti hämää... valmistus aloitettiin 7/89 ja tuo on rekattu ed.kuussa...
                                                no voihan se olla tilastovirhe tai sitten jotain muuta...
                                                Viimeksi muokannut Vänni; 15.1.2008, 19:57. Perustelu: lisätty pari riviä

                                                Comment


                                                  toi sininen 20v urkki on kuulemma huonossa kunnossa.

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja urB0992 Näytä viesti
                                                    no niitä ei tosiaan taida olla kaupan.
                                                    ainut minun tietämäni on huhujen mukaan myyty tarkoin valittuun kotiin

                                                    eikä noita sporttejakaan ole liiemmin markkinoilla.
                                                    briteissä näytti olevan yksi dialynxin (no16/20) tekemä myynnissä..

                                                    suomessa on kaiketi yksi valkoinen original sport quattro
                                                    En mä itteeni koe mitenkään tarkkaan valituks, rungon numeroni 131, moottorin numero 58. Auto on alunperin Sveitsistä.
                                                    Olen yrittänyt maahantuojalta selvittää onko autoni Suomen vanhin neliveto Audi, mutta eivät osanneet varmaksi sanoa. Onko joku törmännyt tota pienempään rungonnumeroon?
                                                    ps.Kyllä mä voin tosta tarvittaessa luopua, tarkkaa hintaa en osaa sanoa, mutta enemmän joka tapauksessa, kun noi netti autossa olevat, ylläpito on minulle vähän turhan raskasta, kun en ole "tekniikan ihmelapsi"

                                                    Comment


                                                    • Kun autowikin mukaan Sport Quattroa tehty 214 kpl, että se on saatu B-ryhmään, niin onko se sitte sama asia kuin S1? Vai onko S1 Sport quattron ``ralliversio´´?

                                                      Comment


                                                        S1 on se "lepakkoauto", eli Sportin yksi kehitysversio joka tuli -85. Sportilla ajettiin rallia jo -84 ilman siipiä. Googlesta kuvia niin selventää..


                                                        Olen yrittänyt maahantuojalta selvittää onko autoni Suomen vanhin neliveto Audi, mutta eivät osanneet varmaksi sanoa.
                                                        Toi "Suomen vanhin Audi quattro" olis aika hieno titteli. :) Sulla on vissiin ne vaijeritoimiset lukkojen vivut käsijarrun vieressä? Olis kiva tietää mitä mahdollisuuksia maahantuojalla on selvittää esim. 25 vuotiaan Audin tietoja. Yritin kerran sähköpostitse pistää kyselyä tuohon 100:seen liittyen, mutta yllättäen vastausta ei ikinä tullut. Sitten kun jaksaa täytyy testata asiakaspalvelua puhelimitse. ;)

                                                        Comment


                                                          suomessa on kaiketi yksi valkoinen original sport quattro
                                                          Täällä meilläkin liikkuu semmoinen tornari, että jollakulla olisi tuossa naapuripitäjässä yksi pätkä q tallissa. Ja kuulemma paljon muutakin...:)

                                                          Ja mitä ne niitä siellä tallissa pölyttymässä pitää, toisivat edes kesällä jalottelemaan meidän iloksi:)

                                                          Comment


                                                          • Kattokaas nuita www.mat.fi sivuilta löytyvää "project" osiota, ja sieltä toinen sivu, sieltä aukeaa reilut 200 sivullista projektikuvia urq:n "restaurointia".....

                                                            Comment


                                                              Kohtuullisen rapeassa kunnossa tuokin A2:n!

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X