Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

EGT-antureiden piirilevyjä Puolasta, hajonneen tilalle(S4/RS4 B5)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Juttelin Lukaszin kanssa ja homma on hoidossa. Pientä inhimillistä sekaannusta toimittajalta, joten vähän odottelua vielä :)

    Comment


      Ekaa kerta noita EGT anturin bokseja availin, ja nehän oli ihan jotain ihme kuraa/epoksia täynnä: (vähän "eripari" anturit oli tosin sisällöltään)

      https://www.dropbox.com/s/b02u7bhmoh...82944.jpg?dl=0
      ja
      https://www.dropbox.com/s/3l1yotkc3a...82938.jpg?dl=0

      Milläs tuon parhaiten "putsais", vai onko noista järkee yrittääkään, vai miten ootte duunannu?

      Comment


        Veitsellä kun vähän avittaa, niin se musta uretaani lähtee helposti.
        Sen version sais kyllä kolvaamalla kuntoon.

        Noita läpinäkyvällä Silgelillä täytettyjä harvemmin saa elvytettyä. Silgel lähtee kans mekaanisesti, tahmeeta, mutta kyllä se sieltä tulee.

        Comment


        • Edelleen odotellaan lähetystä.

          Comment


            Itse sain tuon väärän nimen paketin, kun valtuutin vaimon hakemaan paketin.... Eivät tarkistelleet valtuuttajan tietoja, eikä tainnut vaatia edes sotua jne, Ainoastaan hakijan eli valtuutetun. :)

            Comment


            • Itse en ole saanut mitään ilmoitusta mistään.

              Comment


                On se kumma homma ku kaveri on vannonut lähettäneensä kaikki paketit ja minä oon kaikki maksanut. Pitää vissiin ottaa oikein puhelin kauniiseen käteen ja kilauttaa ku rupeaa hävettämään jos ei homma onnistu.

                On ollut vaan hiukan tiukka aikataulu itellä töissä ja kotona niin ei oo kerenny täälläkään käymään...
                Jospa sitä nyt ehtis.

                Comment


                • Jos joku lähetyksen saanut viitsisi pistää privana mulle paketissa ilmenneet lähettäjän tiedot. Toki ei taida olla apua, ilman seurantakoodia. No täytyy kuitenkin yrittää kysellä postista.

                  Comment


                  • Eipä ole tullut infoa lähetyksestä. Näköjään jäin ilman osia, mutta rahat sentään meni.

                    Comment


                      Hei, minä vastaan siitä, että rahat tulee takaisin, jos ei tule osia.
                      Pahoittelen, että en ole vastaillut, mutta on ollut aivan mahdoton kiire päällä.
                      Selvittelen vielä asiaa Puolan päästä.

                      Comment


                      • Valitettavasti jouduit ikävään välikäteen :(
                        Jatketaan tutkimuksia ja selvittelyä privana/txt.

                        Comment


                          Hei, minä vastaan siitä, että rahat tulee takaisin, jos ei tule osia.
                          Niinkö?

                          Comment


                            En ole saanut myyjää kiinni sähköpostilla, joten nyt yleiseen tietoon (kun tuntuu olevan epäilyksiä ilmassa), niin Marko kun laittaa minulle privana tilinumeron niin palautan rahat.

                            Suoraan sanottuna tympii tällainen. Enemmän se, että omalla nimellä esiintyvää epäillään, mutta myös se, että tavaraa ei tule joutuu ja ikävään välikäteen.

                            Comment


                            • Aika monta pariahan Sid lähetti onnistuneesti, mutta näköjään sekin putki on mennyt sitten poikki. Toivottavasti ei hiljene kokonaan. Niiden tarvitsioita varmasti tulee tulevaisuudessakin.

                              Comment


                              • Kuten jo olen aiemmin kirjoittanut, niin minä en syytä tai epäilee Lukaszia tämän lähetyksen epäonnistumisesta. Tulevaisuuden varalle olisi parempi, kun nuo lähetykset tulisi seurantakoodilla, niin jäisi turha häslääminen pois, jos posti hukkaa tai menee väärään osoitteeseen.

                                Jos jollekin on jäänyt EGT-antureita ylimääräiseksi, niin yv:llä voi minulle tarjota. Tarpeeseen ne kuitenkin tulee.

                                Comment


                                • Ei kellää olis kiinnostusta ruveta näitä suomen maalla valmistamaan?

                                  Comment


                                    Jos ois vaan aikaa, niin eipä tuo älyttömän vaativa projekti olis.

                                    Comment


                                    • Kaveri meinas noita alkaa tekemään, mutta investionti alku prosessiin on kuulemma liian suuri ja volyymi pitäisi olla varma että saisi omat takaisin.

                                      Comment


                                        Tuo nyt on varmaan yhtä varma bisnes, kuin hautaustoimisto :) Asiakkaita riittää varmasti

                                        Comment


                                        • Ei kai tuo sen monimutkaisempi homma ole kun kaikki jotka on halukkaita lähtemään alkuinvestointiin mukaan niin sitova ilmoittautuminen, ja jos riittävästi kiinnostusta investointien kattamiseen niin ei kun toimeksi. ?..

                                          Comment


                                            Mistä näitä piirilevyjä nykyään saa?

                                            Comment


                                              Sidiltä edelleenkin.

                                              Comment


                                                Olisko jollain ylimääräisiä ja haluais myydä tai lainata yhden piirilevyn? Lähetän uuden tilalle, kun saan ne.

                                                Tilasin Sidiltä niitä, mutta vaikuttaa aikaisempien viestien perusteella toimituksen kestävän kauan.

                                                Heti, ku haukuin, ni vastasivat jo sieltä ja vielä lauantaina :D 4-7 päivää kestää toimitus.
                                                Viimeksi muokannut MikkoA3; 24.6.2017, 20:09.

                                                Comment


                                                  Mulla taitaa olla autossa "ylimääräiset", ei meinaan ole käytössä vakio egt ja siellä ne autossa roikkuu.

                                                  Saa lunastaa pois.

                                                  Comment


                                                    Miten pitkiä aikoja olette joutuneet odottamaan Sidin kanssa keskustellessa?? Alkaa olla kaksi viikkoa täynnä eikä ole vastannut mitään s-postiin ( näytöttömiä EGT levyjä olen vailla )

                                                    Comment


                                                      Oletko käyttänyt tätä osoitetta: sd110@go2.pl?

                                                      Comment


                                                        Kyllä. Odotellaan vielä hetki ja laitan sitten uudestaan viestiä.

                                                        Comment


                                                          Kyllä siinä parisen viikkoa meni postitellessa mutta tulivat kumminkin...

                                                          Comment


                                                            Itelle tilasin perjantaina Sidiltä parit EGT:t ja vähän muutakin kivaa projektiin. Vastaili kyllä melkein välittömästi sähköposteihin ja paketti lähtee alkuviikosta matkaan.

                                                            Comment


                                                            • Saako sidiltä vielä noita LCD näytöllisiä piirilevyjä? Itselleni voisin pari haalia, jos joku tästä kimppatilauksen haluaa vääntää niin mukana ollaan...

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X