Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Android kapulat (ainakin Samsung)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • No se että onks sun luuriin uutta edes tarjolla? (mikä?)
    Otana jaetaa purskeina, voi olla usean kuukauden jakoaika.

    Ja sit josso joku 2hand tai muutevaa tuontiluuri, nii seo eri maakoodilla ja päivitykset sen mukaa.

    Comment


    • sgs3 4g luuri, ja suomesta on ostettu tuo. :)

      Comment


        Ei oo 4G tää mun mihin tuli päivitys, muutenkin ensimmäisiä SGS3 joten tuohon 4G tulee varmaa päivitys joskus keväämmällä.

        Comment


        • Josko seo tuo gt-i9305, niin tässä kuussa on nordic 4.3 jaossa.
          4.2 jää kokonaan välistä pois.

          Kiessillä koittelet, otaa ehkä (mut tulee ku jaksaa) ja jos oikee kiire niin saahan sen sinne flashtoolilla vaikka heti sisään :)


          Täältä voi pällistellä ja latailla, flässäilyt toki artistin omalla vastuulla, itse kymmeniä kertoja btdt:
          http://samfirmware.com/

          Tua on vain viralliset, cyanogeenit sit eri paikasta.

          Comment


          • joo no itseasiassa tuolta kiesin kautta se näytti löytyvänkin, ei tuo puhelin ite sitä löytänyt omista asetuksistaan.. tuli asennettua toi kiesikin koneelle :D ladattava täyteen nähtävästi puhelin ku ei antanut ruveta asentamaa vaikka oli melekein 50% ja koneessa ku kiinni on nii sehän lataa samalla..

            Comment


            • Koneen puolen amppeerin lataus ei lohduta ketään.

              Comment


              • no ei oikein joo, mut asiasta kukkaruukkuun, ite ainaki ollu tosi tyytyväinen tohon luuriin mitä vertaa lumia 800 siihen :D omasta mielestä ohjelmat/toiminnot on enemmän omaan makuun. ja erittäin suuri plussa on se fonectan kuka soittaa palvelu kun lumia 800 sitä ei saanut ja ohjelmistopäivityksiäkään ei enää tullut(wp7.8) ja ohjelmat mitä tuli markkinoille toimivat ainoastaan wp 8.0-> johon olin hieman pettynyt..

                Comment


                • Mikähän tekee sen ku käynnistää kiesin ja tyrkkää puhelimen kiinni koneeseen nii langatonnetti ei tykkää siitä. Asuksen purkkiin kun tekee vianmäärityksen nii oletusyhdyskäytävän korjaa joka kerta. Onko muilla ollu ongelmia kiesin kanssa?

                  Comment


                    Mulla on Asuksessa kies herjannu aina Kies pdlr ei vastaa tai lataa ja aina ilmottanu että uusin päivitys on ladattu vaikka se ei edes ole... en tiiä mikä on. Kies toimi kuitenkin niin en jaksanu/osannu sille mitään. En ole nyt windowsin uudellen asentamisen jälkeen ladannu vielä kiesiä uudestaan sille koneelle.
                    Viimeksi muokannut Sabotaasi; 7.1.2014, 21:26. Perustelu: Typo

                    Comment


                    • Kies on for samsung only?

                      Comment


                        HTC-käyttäjä ihmettelee, että mitä tuollaisella Kiesillä edes tekee, eikö päivitykset toimi Samsungissa OTA:na? Itsellä on ainakin ilmestyneet kaikki päivitykset aina ota:na heti julkaisun jälkeen.

                        Comment


                        • Kyl ne toimii ihan moitteetta.

                          Comment


                            Niin siis Asus läppärissä se Kies herjannu minulla. Saattoi olla epäselvä tuo aikasempi. Mitä sillä ite luurissa edes tekee?!?

                            Comment


                              Kyllä ne OTAnakin tulee samppaan, mutta porrastetusti. Eli jos haluaa nytheti, niin Kiessi auttaa. Tosin ei sekään välttämättä heti sitä löydä.

                              Comment


                                Eikö Sampalta saa sitten päivityksiä RUU-paketteina (Rom Update Utility), jotka asentuisivat PC:n kautta ilman erillisiä apuohjelmia?

                                Comment


                                  Tuohon en osaa vastata. Ite kyllä muuten leikin noilla custom-rommeilla mutta tuota en tiedä saako sampalta suoraan noita päivitys rommeja.

                                  Comment


                                    Mulla on Galaxy S3 ja siinä mulla on ollu avastAntivirus ohjelma ja tänään kävi sellanen omituisuus, että rupes herjaamaan, että KAIKKI puhelimessa olevat sovellukset on malwareja ja sisältää troijalaisia!?!? Kehotti poistamaan kaikki, alkuperäset ja ladatut sovellukset heti. No, poistin avastin. Latasin sen tosin uudestaan ja tuntuis taas kaikki olevan ok ja puhelin toimii.
                                    En tiedä sitten mikä oli viallinen, avast vai kaikki muut :)
                                    Enkä mä tiedä onko toi nyt luurissa niiiin välttämätön tuo virustorjunta mutta oonpahan nyt käyttäny kuitenki.
                                    Onko muilla ollut vastaavaa?!

                                    Samsungin tabissa kans avast eikä se ainakaan oo tänää vielä herjannu...

                                    Comment


                                      Yksi asiakas kävi tänään aivan samanlaisen ongelman kanssa, SGS3 ja avast joka herjasi ja poisti ehjiä sovelluksia, muunmuassa facebook, talk, whatsapp jne jotain muita oli jo ehtinyt poistamaan ennen kuin tuli kysymään.

                                      Facebookia ei päässyt edes asentamaan uudestaan ennen kuin poisti ensin avastin. Joku bugi siihen on tullut.

                                      Comment


                                        Millä S4:ssä saa pois ilmoituksen värinän? Itte sovellukses ei oo täppiä vibration kohdas. Tekstiviestistä sais kyllä väristä. S2:ssa tämä ainaki onnistu.

                                        Comment


                                        • Minä asentelin S3:seen 4.3 päivityksen ja enään ei pysty lähettämään kuvia!? Kameralla kun ottaa kuvan ja koittaa jakaa sitä niin tulee ilmoitus "Galleria on pysäytetty", sama viesti tulee jos koittaa gallerian kautta lähettää kuvaa.

                                          Comment


                                            Miksi facebookis kirjottaes luuri laittaa melki jokasen sanan alle punasen alleviivauksen? Käytän siis tuota luurin omaa selainta facebookis, en itte sovellusta. S4 4G+.

                                            Comment


                                            • En käytä facebookkia selaimesta, enkä vakio näppistä, mut oisko siä joku perinteinen oikeinkirjoitus mielenosoitus päällä?

                                              Comment


                                                Kyllä se näyttää "herjaavan" vaikka koittaa kirjakielellä kirjottaa. Sanan auto kohdalle ei tullu viivausta, kaikkiin muihin ihan tavallisiin sanoihin tuli.

                                                Comment


                                                  Sulla on jostain joku muu kieli valittuna kuin millä kirjotat.

                                                  Comment


                                                  • Onko näppis/kieli valittu samaksi mitä kirjoitat? :)

                                                    Koita tää tai sit vaan kvg enemmän:
                                                    http://android.stackexchange.com/que...text-messaging


                                                    Edit: oon mainostanu aikasemminki täs ketjus, mut suosittelen vieläkin vahvasti: http://www.swiftkey.net/

                                                    Comment


                                                    • Pitää lähettää Htc One takuuhuoltoon kun alkoi kaiuttimet särisemään ja kuulumaan todella huonosti. Mietin sitten että mistä saan microsim-varapuhelimen siksi aikaa, noh, tokihan ratkaisuna oli tilata Samsung Galaxy S4 Active. Ei näin.

                                                      Comment


                                                      • Löytyykö mistään Audi fonttia ?

                                                        Comment


                                                          Onko näppis/kieli valittu samaksi mitä kirjoitat? :)
                                                          On kyllä ja tekee tämän vain facebookis.

                                                          Comment


                                                            SGS4 4G+ aloitusnäytöllä olen pitänyt Accuweatherin sää-applettia. Hämmästelin töihin sisälle tullessa kun ei ollenkaan näyttänyt että ulkona olisi +20c ja auringonpaiste. Puhelimen GPS:n mukaan olin Turffonteinissa.

                                                            Olin muutaman minuutin katveessa kun ajoin auton talon alle parkkihalliin ja kävelin tuolta katakombien kautta sisälle töimaalle. Tuli aika nopeasti assosiaatio kilometriverotuksen teknisiin haasteisiin.

                                                            Comment


                                                            • Haha ;)

                                                              Yhteen aikaan kun menin osoitteeseen x, siis vaikka siihen pihaan niin luuri näytti säätä jostain kiinasta tms.

                                                              Ja kun siirryin alueelta pois niin palattiin takas Tampereelle, säätiedoitteen mukaan siis.

                                                              Tällöin oli tosin vain tukiaseman paikkatieto vain käytössä.

                                                              Soitin operaattorille ja sielä taisi ilme olla o_O, mutta korjaantui kyllä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X