Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Foorumin parannusehdotukset (lue ohjeet ensimmäisestä viestistä)

Collapse
Tämä on kiinnitetty aihe.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Nyt täytyy myöntää ettei minulla ole tarpeeksi xhtml+javascript-taitoja että osaisin tuon korjata. Epäilisin vikaa tuossa kuva-popup-scriptissä joka kuuluu foorumisoftaan. Jos joku tietää miten tuo korjataan, niin saa kertoa :) Tarvittavat tekniset tiedot löytyvät sivun sourcesta.

    Sen verran säädin, että jatkossa liitetiedostot+thumbnailit näkyvät vieraillekin. Lisäksi Youtuben embed-koodi on nyt XHTML:ää.

    Comment


      Huomasin myydään osiossa moderaattoreiden upanneen myynti-ilmoituksiaan kuukauden välein, näppärää.
      Voiko muillekin kuolevaisille järjestää mahdollisuuden upata sama ilmoitus 1kk välein, mikäli myytävä artikkeli on jostain syystä jäänyt myymättä? Jäisi se uuden ilmoituksen teko pois.
      Mahdoton ajatus?

      Comment


        Olen huomannut saman kuin JAP3, vaikka itselläni ei ole paljoa ollut myytävää, niin samaa mahdollisuutta toivoisin myöskin.

        Comment


        • Minä olen kopioinut vanhan ilmoituksen tiedot ja liittänyt ne uuteen ilmoitukseen. Tämän jälkeen olen poistanut vanhan ilmoituksen. Ei kohtuuton vaiva, kun muutamalla klikkauksella on uusi ilmoitus tehtynä.

          Comment


            Moderaattoreilla tuo uppaus on mahdollista kun voivat tehdän paljon muutakin sellaista mitä muut eivät voi. Kuukauden aikarajaa noissa valvovat vain modet itse. Mikäli kaikille suotaisiin samaan mahdollisuus tarkoittaisi se vapaata vastausoikeutta myynti-ilmoituksiin, jota emme tule tekemään.

            Comment


              Näyttäis olevan privaviesti luku mahdollisuus down. Ainaskin mulla.

              Herja:

              Fatal error: Unsupported operand types in /forum/includes/functions_user.php on line 263

              Pitäiskö tuleville foorumin vikailmoituksille olla joku oma paikka? Vai onko jo?

              Mode-edit: hakemistorakennetta piiloon
              Viimeksi muokannut peiponen; 2.2.2011, 20:29.

              Comment


              • Minulla kyllä toimii... enkä osaa sanoa sen enempää, Mikko?

                Foorumilla ei ole paikka vikailmoituksille, yleensä ongelmista raportoidaan helpdesk@audiclub.fi

                Comment


                  Tietysti myynti-ilmon uppausaikaa pystyy kätevämmin seuraamaan kun sitä pystyy uppaamaan vastaamalla säikeeseen. Kuka pystyy seuraamaan jos aina tehdään uusi ilmo ja vanha poistetaan..? Lisäksi jää paljon päivittämättömiä vanhoja ilmoja tietokantaan. Vai eikö tämä foorumisofta tue sitä mahdollisuutta et vain aloittaja voi vastata säikeeseen?

                  Comment


                    Siis mulla on yksi uusi lukematon viesti mitä en pääse lukemaan, olisin laittanut Mikolle testi viestin, mutta herralle ei privat vissiin kelpaa. :)

                    Comment


                      Joo mulla on privat disabloitu. Foorumin virheilmoituksille ei ole omaa paikkaa koska kukaan ei ole vuosiin sanonut että tulee virheilmoituksia ;) Uniikki tilanne siis kyseessä!

                      Missä vaiheessa Samilla tökkää hommat? Oletko tehnyt omia yksityisviestikansioita ja jos olet, minkä nimisiä?

                      Comment


                        En niitä siis nyt pääse ollenkaan katselemaan vaan herja tulee saman tien kun painan uudet ilmoitukset täppää. Kyllä siellä taitaa joku kansio olla mutta en nyt kyllä muista että minkä niminen. :)

                        Ei tää kyllä mikään maailman suurin hätä ole mutta ajattelin vain jos muillakin on häikkää.

                        Comment


                        • Tietysti myynti-ilmon uppausaikaa pystyy kätevämmin seuraamaan kun sitä pystyy uppaamaan vastaamalla säikeeseen. Kuka pystyy seuraamaan jos aina tehdään uusi ilmo ja vanha poistetaan..?
                          Moderaattorinäkymä on hieman erilainen, jossa myös poistetut näkyvät.

                          Oletko Sami kokeillut klikata oikealta ylhäältä käyttäjätunnukset alta Yksityisviestit-linkkiä?

                          Comment


                            En niitä siis nyt pääse ollenkaan katselemaan vaan herja tulee saman tien kun painan uudet ilmoitukset täppää. Kyllä siellä taitaa joku kansio olla mutta en nyt kyllä muista että minkä niminen. :)
                            Muutin kansiostasi yhden ä-kirjaimen a-kirjaimeksi, toimiiko nyt? Jos toimii, kokeile muuttaa kansion nimi takaisin sellaiseksi kuin se oli ennen ja raportoi tänne toimiiko edelleen?

                            Comment


                              Oletko Sami kokeillut klikata oikealta ylhäältä käyttäjätunnukset alta Yksityisviestit-linkkiä?
                              Joo, siis samassa paikassa lukee nyt siis uudet ilmoitukset kun on tullut uusi viesti. Kokeilin mennä myös pikalinkit --> privat. Sama herja, ja sama tulee näköjään jos kokeilen lähettää priva viestiä ihan kenelle tahansa???


                              Edit. Odotas Mikko vähän ehdit vastata ennen kuin laitoin oman viestin sisään.

                              Comment


                                Jepulis, nyt toimii. Vaihdoin myös ä-kirjaimen takaisin ja toimii edelleen. Mahtava support täällä. ;)

                                Comment


                                  Hienoa!

                                  Ongelma muodostuu, kun kansioiden nimistä on laskettu sarjanumero vanhan kirjainmerkistön aikaan ja nyt uudella merkistöllä (joka otettiin käyttöön viime viikolla) sarjanumeron purkaminen ei enää onnistukaan. Vaikuttaa vain sellaisiin käyttäjiin joilla on "erikoismerkkejä" kansioiden nimissä kuten ä tai ö ja kansio on tehty vanhan merkistön aikaan.

                                  Valitettava ongelma, mutta helppo korjata ja koskee toivottavasti vain pientä määrää käyttäjistä. Jos joku muu kohtaa saman, laittakaa mailia webmaster@audiclub.fi ja laitetaan kuntoon.

                                  Comment


                                    Miten olisi ristiinlinkittämismahdollisuus? Otsikkoruudun näköinen yhden rivin syöttökenttä johon voi syöttää osoitteen toiseen säikeeseen, lukijalle nuo näkyisivät niin että "luet viestiä aiheesta xxx, sinua voisi kiinnostaa myös nämä aiheet (1|2|3|4|jne). Vähän kuten "people who bought this also bought these" (yeah right).

                                    Tämä olisi ehkä kiltempi tapa ohjailla lukijoita oikeaan säikeeseen sen sijaan että kerrotaan "käyttämällä hakua olisi löytänyt tämän ketjun xyz vuodelta miekka ja kirves" ja mode laittaa heti lukkoon. Noin kärjistetysti.

                                    Ominaisuus helpottaisi myös löytämään aiheen vierestä tai juuri aiheeseen pureutuvaa toista ketjua jota ei edes itse muistanutkaan.

                                    Vähän wikipedian tapaan, kai?

                                    Comment


                                      En ihan heti näe mitään iloa moisesta. Enkä todellakaan näe miten sellainen olisi toteutettavissa.

                                      Comment


                                      • Jostain syystä ei tule sähköpostiin ilmoitusta saapuneesta yksityisviestistä, vaikka asetuksiin ei ole tullut koskettua. Tämä siis tänään päivällä.

                                        Comment


                                          Luitko Heikki tosta edelliseltä sivulta mun ongelmat privojen kanssa? Jokusen viestin aiemmin kun sun viesti.

                                          Comment


                                            Feb 7 08:37:01 rs2 postfix/smtp[5312]: EE2A7232028: to=<xxx@gmail.com>
                                            Feb 7 10:08:09 rs2 postfix/smtp[22429]: D9A87232025: to=<xxx@gmail.com>

                                            Heikille lähtenyt tänään klubilta päin 2 mailia ja vastaanottopään mailiserveri on ne ihan onnistuneesti ottanut vastaan. Yllä ajankohdat. Voisiko joku muu vahvistaa mahdollisen vian ennen kuin selvitellään enemmän.

                                            Comment


                                            • Jostain syystä mennyt suoraan gmailin roskapostiin. wtf? Joten ei vikaa foorumisoftassa. Varmaan ensimmäinen posti mikä on mennyt suoraan roskapostiin mitä on tullut mun gmailin historian aikana ja tili ollut jotain 7v :) Spämmiäkään ei tuu yhtään.

                                              Comment


                                                Kivoja nuo yksityisviestit kun modet voi lähettää disabloituun privalaatikkoon viestiä, mutta ei voi vastata kun privalaatikko on pois käytöstä. Poistin käytöstä, koska nykyinen privalaatikko täyttyy jatkuvasti.
                                                Joillakin modeilla kun ei ole sähköpostikaan julkinen, niin harvinasen vaikeeks menee vastaaminen.

                                                Ilmeisesti modet ei nää että privalaatikko on pois käytöstä. ja foorumisofta antaa oikeudet lähettää.

                                                vink vink: Porkkis pistä maililla sama.

                                                Comment


                                                  No kyllähän sen tuolta selville saisi, mutta ei ole kyllä tullut edes mieleen selvittää.

                                                  Comment


                                                    Oon huomannu aikasemminki ton privaviestihomman, mut oon profiilista sit kaivanu lähettäjän mailiosotteen, sulla ei ollu julkinen.

                                                    Comment


                                                      Ellei nimimerkki ät iki . fi toimi niin ainahan voi noitten osoitteita kaivella käyttämällä hakua myyntipalstalla. Tässä tapauksessa osumia tuli 19 kpl, jossa varmaan jokaisesssa on s-postiosoitteet.

                                                      Comment


                                                        sen takia just oon disabloinu noi privaviestit, että ei tarttis ettiskellä ihmisten sähköpostiosoitteita, vaan että käytettäs suoraan sitä sähköpostia.
                                                        Itseasiassa sain vinkin toiselta modelta, että disabloin privat, niin ei ole enää ongelmaa täyttyvästä laatikosta.

                                                        Mulle ei yleensä ole vaikeaa etsiä tietoa asioista, mutta sähköpostiosotteen metsästys ei ole kovin kiinnostavaa toimintaa.

                                                        No eipä tuo nyt maailmaa kaada, kun noilta modeilta ei ihan joka kuukausikaan tule privaa, mutta ois varmaan hyvä jos mode sais infon lähetysvaiheessa siitä, että privalaatikko on disabloitu tai täynnä. Normikäyttäjähän saa ilmoituksen, että privalaatikko on täynnä, jolloin lähetys ei edes onnistu.

                                                        Comment


                                                          Ongelma ei välttämättä koske edes moderaattoreita vaan ainoastaan niitä joilla on ylläpitäjän oikeudet (meitä taitaa olla jotain 5-7kpl), eli aika marginaalisesta ongelmasta puhutaan. Voin vilkaista asetuksista, mutta todennäköisesti sitä ei voi korjata. Ylläpitäjät katsovat jatkossa kenelle lähettävät viestejä :)

                                                          Comment


                                                            Kyse on varmaankin siitä, että adminin ja moden pitää päästä lähettämään käyttäjälle ylläpitoviestejä privalaatikon statuksesta riippumatta. Mun tapauksessa tosin aina viestit liittyneet johonkin muuhun, joten sähköposti olis ollut se oikea osoite.
                                                            Muistaakseni "perus" moderaattoreidenkin viestejä on tullut läpi.

                                                            Comment


                                                            • Ehdotus myyntipalstalle, mikäli mahdollista

                                                              Tuli tuossa mieleen, että olisiko mahdollista modifioida myyntipalstalle tulevien viestien layoutia jotenkin? Sillai, että kun täytät sinne tulevan viestin, se kysyy eri kentissä oleelliset asiat ja jos jätät kentän tyhjäksi, niin sitten tulee virheilmo. Tyyliin

                                                              Tuote:

                                                              Hinta:

                                                              Paikkakunta:

                                                              Yhteystieto:

                                                              Ja noista sitten tulee määrämuotoinen viesti? Vähentäisi saikkausta noiden kummallisten myynti-ilmojen osalta?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X