Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

ACF jäsenyys

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • ACF jäsenyys

    Moro,

    Nyt täytyy kyllä hieman vuodattaa. Modet meni ja sitten perkele pisti tuon mun S4 prokkis threadin lukkoon, sillä perusteella että en ole ACF clubin jäsen. No ainakin jäsenmaksun olen jo maksanut sekä clubikortin saanut vai meniköhän rahat jonkun yksityiskassaan? :)

    Ps. Ei herneitä. Pistän uuden threadin pystyyn sitten.
    Pss. Miten hitossa sen ACF jäsen lätkän saa tuonne profiiliin?

    Tervesin,
    Jäsen 1975

    #2
    Pahoittelen tapahtunutta. Koitin suurennuslasilla kaivella sieltä jutuista että olisit sanonut jotain yo. kaltaista siellä, mutta ei kyllä osunut silmään.
    Threadi avattu.

    http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=37349

    Comment


      #3
      Nyt on oikeudet lisätty

      Comment


      • #4
        Suuret kiitokset nyt näkyy ACF jäsenyys. Eihän tässä nyt huvikseen ässällä päristellä menemään :)

        Comment


        • #5
          Lainaan tätä pikkusen tyhmään kysymykseen: saako nykyään jonkun clubikortin? Mulla ei ole niin siksi ihmetys :)

          Comment


            #6
            Saa. Pitäisi tulla joka vuosi uusi kerhokirjeen mukana.

            Mailaamalla jasenasiat(ät)audiclub.fi yleensä alkaa tapahtumaan, jos on jäänyt väliin.

            Comment


            • #7
              Lainaan myös tätä aihetta, kun vaivaa mielessä kysymys, kun näki aiheen aloittajan jäsennumeron 1975.

              Onko ACF-jäseniä oikeasti pian 2000kpl?

              Oma nro oli joku ~670 ja liittymisestä aikaa n.3v. Melko nopeasti on jäsenmäärä kasvanut jos jäseniä jo noin paljon!

              Kuka onkaan ACF-jäsen numero uno!;)

              Comment


              • #8
                Oma jäsennumero on 2002. Eipä taida tosin tarkoittaa sitä että jäseniä olisi yli 2000kpl koska välissä olleita numeroita ei ole "paikattu" uusilla jäsenillä, vanhojen jäsenten irtisanottua.

                Eikös joku kirjoittanut jäsenpuolella johonkin threadiin että jäseniä olisi nykyään jotain ~1500kpl ?

                edit:

                Alkuperäinen kirjoittaja 8866
                Audiclubin jäseniä on karkeasti lähes 1500

                Comment


                • #9
                  Näkyykö tuo jäsennumero jossakin päin foorumia esim. profiilissa?

                  Comment


                  • #10
                    Ei näy.
                    Näkyy mm. jäsenmaksun laskussa, ja saahan sen kysymällä selville.
                    Toivottavasti ei mitään jäsennumerokyselytulvaa kuitenkaan aiheuta...

                    Comment


                    • #11
                      Mielenkiinnosta kysyn, millä perusteella nuo jäsennrot menevät?

                      t:jäsen nro 215

                      Comment


                      • #12
                        Mites sellainen homma kun itse olin joskus ACF jäsen ja "erosin" siitä sittemin kun audi vaihtui toiseen kapineeseen ja nyt alle tuli taas audi ja ois kiinnostusta liittyä taas jäseneksi. Eli teenkö vain ton UUSI JÄSEN hakemuksen?

                        Comment


                        • #13
                          Toni: Kyllä se käy. Muistathan mainita aiemmasta jäsenyydestä esim. siinä viimeisessä tekstikentässä, niin saat vanhan jäsennumerosi takaisin.

                          Aiempi kysymys jäsennumeroiden määräytymisestä, noin 400 ensimmäistä jäsennumeroa on siihen mennessä liittyneiden jäsenten aakkosjärjestyksen mukaan, sen jälkeen liittymisjärjestyksen.
                          Viimeksi muokannut Heksa K; 20.8.2008, 14:57.

                          Comment


                            #14
                            Taidan olla jonkin asteinen poikkeus kun jäsen numero on 21. Liittymispäivä 15.1.05 ja littymisjärjestyksessä 612.

                            Ei toi pieni numero mitenkään haittaa mutta joskus olen sitä vaan ihmetellyt. :)

                            Comment


                              #15
                              Lainaillaan otsikkoa..

                              edit:

                              bumb. eipä lainatakaan. Just ehdin vuodattaa kun ei jäseneksi "kelpaa" niin olikin juuri tullut tuo ACF teksti :) 1,5kk odotus palkittu.

                              Comment

                              Working...
                              X