Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Digikameroista, mm Canon

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #61
    Ei nyt ihan 369e verkkokaupasta.

    http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=6636

    ;)

    Comment


      #62
      Nikonissa on tuo kuvanvakauskin, joka avittaa hemmetisti. Pokkarikameroissa tuskin sitä on?
      Kyllä pokkarikameroissakin toimii optinen kuvanvakain myös videokuvauksessa, tuossa yksi esimerkki: http://www.youtube.com/watch?v=NG3XE2BScRc

      Comment


      • #63
        Onko jollain kokemuksia Canonin EOS 1000D digijärkkäristä? Ei ainakaan olisi enää hinnalla pilattu..

        Comment


          #64
          Ei kokemuksia vielä, on siis harkinnassa. Videokuvaus puuttuu, siitä pieni miinus. Mitä olen netistä arvosteluja lukenut niin ihan kelpo kamera. ONOFFissa on tuosta hyvä pakettitarjous kahdella putkella (18-55mm ja 75-300mm teleputki).

          Comment


          • #65
            Eilen tuli ostettua tuo Canon SX200 ja tuntuu kun sitä räpläilin, että on ihan hinta/laatu kohdallaan. Saa melko hyviä kuvia...toki järkkärimiehet eri mieltä varmaan.

            Comment


            • #66
              Alkuperäinen kirjoittaja Paaki Näytä viesti
              Onko jollain kokemuksia Canonin EOS 1000D digijärkkäristä? Ei ainakaan olisi enää hinnalla pilattu..
              Mulla on ollu tollanen EOS 1000D kohta vuoden päivät. Alkuun kuvailin tolla kitti 18-55mm linssillä, mutta ostin sit Sigman 18-200mm putken macro- ja telekonverttereilla uv-suodattimien kanssa. Täytyy sanoa et toi kittilinssi on ihan hyvä, vaikka verkon painoksi...
              Vaikka ton sigman pitäs olla valovoimaltaa heikompi niin hyvin se on mulla riittänyt. Vielä pitäs tosin saada joku "lyhyt" putki sisäkuvailuun hämärässä... Nyt meni kyl vähän OT:ksi joten sanotaan nyt jotain rungostaki. Omaan alottelijan käyttöön sopinu todella hyvin, valikot helppokäyttösiä ja kuvausnopeuski on ollu mun mielestä ihan riittävä. Enkä myöskään kuvaa mihinkään julisteisiin joten toi "vajaa"kennokaan ei oo päässy haittaamaan... Muillaki valmistajilla on about samanhintasia kameroita, kannattaa käydä kokeilemassa mikä sopii omaan käteen parhaiten.

              Comment


                #67
                Itse tuli hommattua tänään Canonin EOS 500D. Tuli tuon "verkkopainon" (18-55mm lens) kanssa. Mutta toistaiseksi harjoituskuvat ovat olleet sisätiloissa aika hyviä verrattuna aikaisempiin 5 ja 7 megapikselin matolaatikoihin.

                Harjoittelua ja syventymistä vaatii.

                Comment

                Working...
                X