Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nykimistä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Nykimistä

    Ainut "vika" minkä olen huomannut autossa ( S4 ) niin se nykii 2 vaihteella kiihdyttäessä. Muilla vaihteilla en ole tätä havainnut.
    Onko jollakulla samoja kokemuksia ja missä mahdollinen vika?
    Moottori tuntuu ainaskin pirtsakalta kun vauhtia 250km/h ylämäkeen ja siinä pysy.
    Mutta jotenkin tuntuu kun tekee rivakan kiihdytyksen, että eihän se meinaa kiihtyä mihinkään, mutta kuitenkin vauhtia on jo sit aivan tarpeeksi. varmaankin vauhtisokeus jo iskenyt :)

    #2
    Turbo-5, V8 vai v6 biturbo?

    Comment


      #3
      2.7biturbo

      Comment


      • #4
        Sun softa nakuttaa ? - kenen ohjelmalla ajat ? - tarkista ennakoiden correction faktorit VAG-COM:lla ajon aikana.

        Comment


          #5
          Auto on menossa Karalalle kuun lopussa tehojen/väännön lisäämiseen.
          Et jos tolla uskaltaa ajaa sinne asti niin ootan.
          Mulle ei sano toi VAG COM mitään. Oon suht avuton näissä vielä.

          Comment


            #6
            Kun tulee vieras termi vastaan, voit koittaa sivun yläreunan search-nappulan takaa onnea. Muutenkin kannattaa sieltä ensin vilkuilla ja sitten vasta kysyä.

            Jos ongelmasi on nakutus, voit varmaankin ajella varovasti, mutta elä polje hirveästi.

            Karala varmaan arvostaisi, jos sinne vie ehjän auton eikä sessiota tarvitse aloittaa diagnosoimalla vikoja. Eli ahtovuotojen mahdollisuus kannattaa eliminoida sekä varmistua lambda-anturien toiminnasta jne perusjutut kuten vikakoodien tsekkaus ja eliminointi.

            Comment


              #7
              vikakoodit luettiin reilu viikko sitten, kaikki ok. auto pitäs olla kaikin puolin kunnossa.
              äske käväsin asioilla niin nyt auto ei nykiny 2 vaihteella kiihdyttäessä.

              Comment


                #8
                vika selvisi tähänkin, ilmamäärämittari oli sökönä..
                nooh kohta sekin on jo kunnossa sitten...

                Comment


                • #9
                  Lainataas topikkia.

                  Omassa alko tossa muutama päivä sit tasakaasulla auto nykimään ja ahdot pomppii siinä 0.3-0.5bar. Täyskaasulla toimii normaalisti ja ahtaa sen reilu baarin. N75 vaihdettiin muiden ongelmien takia keskiviikkona, samal katottiin maffin ja kaasuläpän arvoja ja ne oli ihan ok.
                  Mitään vikakoodeja ei anna. Mistäköhän vois lähtee vikaa tutkimaan?

                  Comment


                  • #10
                    Tuosta N75:sta, olisko jollain heittää varaosakoodia, koska mulla antaa vagcom herjan tuosta ahtopaineensäätöventtiilistä, ja välillä ahdot heittelee 0,8-1,2bar välillä....

                    Mitähän tuolla venalla on muuten hintaa?

                    Comment


                    • #11
                      Kuuluuko kulutusmittarin pysyä nollassa moottorijarrulla tyhjäkäynnille asti. Minulla alkaa bensaa kulumaan (4-5l/100km), kun kierrokset 1500 tai alle moottorijarrulla. Samalla huomattavissa nykimistä. Kiihdytyksessä myös epäröintiä ja pientä nykimistä alle 2000rpm.

                      Comment


                        #12
                        eiköhän siellä lähde ohjelma antamaan bensaa ja ilmaa alle 1500 kierroksen yrittäessään pitää koneen käynnissä.

                        Comment


                          #13
                          Menee laihalla jos nykii moottorijarrulla ja kiihdytyksessä.

                          Comment


                          • #14
                            Kurttuputkessa turbon luona oli 1.5cm repeämä ja yhden suuttimen O-renkaat näyttää vuotavan. Joten kiitokset taas kerran.

                            Comment

                            Working...
                            X