Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

usb-obd adapterin asennus ongelma!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • usb-obd adapterin asennus ongelma!

    olisko jollain neuvoja kun ostin elekmasta usb-obd adabterin ja asennuksessa tuli ongelma kun asentaa ajureita niin kone menee tiltiin ja käynnistyy uudelleen. Käyttis on wintoosa xp ja kone on 4-vuotta vanha läppäri. siinä on amd 1.3ghz prosessori ja 256Mb muistia ja 20 G kovalevy.

    Kiitos jo etukäteen!

  • #2
    Onkos sulla ollu tuo adapteri kiinni koneessa kun oot asentanu niit ajureita? Kannattaa koittaa asentaa silleen ettei oo adapteri kiinni koneessa.

    Comment


      #3
      Käynnistyyko kone samantien uudestaan? Joskus kun USB-laitteessa on oikari, niin koneen USB-väylän suojapiiri menee päälle ja kone buuttaa.

      Comment


      • #4
        ajureita oon asentanut piuha koneessa kiinni ja ilman piuhaa. jos piuha kiinni kun ajureita asentaa niin sammuu ajureiden asennuksen yhteydessä jos asentaa ilman piuhaa niin sammuu sitten kun tökkää piuhan kiinni. Meidän uudemmassa koneessa piuha toimii. Mutta en haluaisi sitä käyttää näihin auto hommiin. En ymmärrä. Miksi kaikki voi olla näin vaikeeta minun kohdalla.

        Comment


          #5
          Kai oot asentanu ajurit oikein? Pakota se asentamaan ajurit sen adapterin mukana tulleesta levystä tai miten ikinä oletkaan ne ajurit hankkinut.

          Joskus Windows väkisin asentaa väärät ajurit, jos koneessa on ollut aikaisemmin joku laite joka käyttää samaa ohjainpiiriä tms.

          Comment


          • #6
            ajurit olen asentanut oikein. Olen määrännyt mistä ajurit otetaan mutta ei auta. EI auta kuin pähkäillä mikä mättää.

            Comment


            • #7
              Onko siinä tilttaavassa koneessa sama "versio" Windowsista vaiko ilman SP2 tai muita päivityksiä, vian täytyy olla joko käyttiksessä, emolevyn- tai USB piirin ajureissa, eli ne kannattaa ensin päivitellä uusimpiin...

              Comment


                #8
                XP:ssä pitää sitten erikseen käydä poistamassa laitehallinasta kyseinen laite, mikäli erehtyi tökkäämään USB:hen kiinni ennen ajureiden laittoa ja vasta sitten tehdä asennus uudelleen oikeassa järjestyksessä.

                Comment


                • #9
                  juu-u. Sain homman pelaamaan. Tosiaankin piti poistaa kaikki ajurit ja asentaa ne uudelleen. Sit piuhan oikeat ajurit. No nyt pelaa. ei ollut ihan helppoa. Kiitoksia avusta.

                  Comment

                  Working...
                  X