Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Suomalainen rekisterikilven tausta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Suomalainen rekisterikilven tausta

    Kävin marmorilta hakemassa B7aan rekisterikilven taustaa, mutta antoivat jonkun joka todellakaan ei ainakaan sovi takahutlariin ruuvattuihin reikiin - eli ovat nuo ruuvikohdat aivan eri paikoissa.

    Ei kait näissä ny pitäs olla mitää eroa eri maiden kesken? Eli ovat marmorilla antaneet mulle väärää muovia???

  • #2
    Helpottaisi asiaa kysymyksesi osalta, kun laittaisit edes auton korimallin vuosimalleineen yms ja saadun osan varaosanumeron. Menee muuten arpomiseksi.

    Comment


    • #3
      Alkuperäinen kirjoittaja fjonga Näytä viesti
      Kävin marmorilta hakemassa B7aan rekisterikilven taustaa, mutta antoivat jonkun joka todellakaan ei ainakaan sovi takahutlariin ruuvattuihin reikiin - eli ovat nuo ruuvikohdat aivan eri paikoissa.

      Ei kait näissä ny pitäs olla mitää eroa eri maiden kesken? Eli ovat marmorilla antaneet mulle väärää muovia???
      Kyllä niissä kuulemma on eroa erimaiden kesken, ainakin niin minulle marmorilla sanottiin. Siksi sainkin sieltä yleismallisen taustan, jossa oli reikiä vaikka millä mitalla. Ja asiansa ajaa.

      Comment


      • #4
        AD:ltä saat takaloosteriin (kaikkiin automalleihin) sopivan hyvän kilventaustan 7,50eur:lla. Samoja käyttää autoliikkeet ja maahantuojatkin.

        Comment


        • #5
          Ja Suomessakin on käytössä sekä pitkiä tähtiympyräkilpiä sekä alkuperäisiä suomalaisia kilpiä.. ;)

          Comment

          Working...
          X