Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Android kapulat (ainakin Samsung)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Selvis toikin. Ilmeisesti vain liian vanha toimiakseen. 4.9.5 pelaa täysin.

    Saakos tekstiviestejä siirrettyä kuinkaa S2:ta S4:een?

    Comment


      Samsung Smart Switch ohjelmaa käytin kun viimeksi jumppasin tiedot S3 ministä S4:een. Löytyy Google Playsta.

      Comment


        Kiitti! Hienosti pelas!

        Comment


          Onko S4:ssa tosiaan niin ettei huutomerkkejä ja muita vastaavia merkkejä saa muuta kautta ku pitämällä sitä yhtä "nappulaa" pohjas? Eli noita merkkejä ei sais kirjaimien "alle" niin ku S2:ssa sai?

          Comment


          • Swiftkey näppäimistö ohjelmalla saa huutomerkin pisteen takaa swipellä ainakin, muita erikoismerkkejä ja numeroita kirjainten alta ja muutenkin loistavan nopea.

            Comment


            • Yhdyn edelliseen, plus kivana fiitseerinä on ns sanakirjan pilvipalvelu.
              Eli yhdelle laitteelle ku opettaa kaikki itse käyttämät sanat yms, niin ne saa pilven kautta kierrätettyä kaikille droid laitteille jotka ovat saman gmail accountin alla.

              Comment


                Samsung Galaxy S3:een tuli just Android 4.3 päivitys, kiva että ~1,5v vanhoihin malleihin tulee päivityksiä.

                Comment


                  Oli jo aikakin... Ei tuo 4.1.2:nen oikein ollut toimiva versio ainakaan minulla. Ohjelmien avaaminen välillä tökki jne.

                  Comment


                    jahas, tämähän menee mielenkiitoiseksi, onkohan tämän jälkeen s3:ssa mahdollista tuo vähävirtainen bluetooth, voisi kokeilla käkikelloa.

                    Comment


                      Tuntuu, että jökkii edelleen. Kannattaako tuohon tehdä jotain muutakin kuin vain päivittää?

                      Comment


                        Ei oo mulla tökkiny uudella eikä vanhalla softalla. Et varmaan jotain kannattais tehdä, tehdasalustus kenties?

                        Comment


                          Just sain oman s3 päivitettyä. Lukitusnäytön kellon uusi sijoitus häiritsee :-D

                          Comment


                            Kuinkas tuo tehdasalustus tapahtuu ja häviikö kaikki tiedot puhelimesta (pääasiassa siis numerot kun kuvat on dropboxissa, entä miten sovellukset?)

                            Tällein pienenä OT:na sanottakoon, että tilasin tämän kotelon ebaystä ja on kyllä todella hyvä, pehmeää materiaali yms. vaikuttaa huomattavasti hintaansa laadukkaammalta (kaverille tilattiin eri myyjältä niin huomattavasti huonompi laadultaan) http://www.ebay.com/itm/390514700727...84.m1497.l2649

                            Comment


                              Kaikki häviää puhelimesta, mutta jos käytät google tiliä yhteystietoihin, niin saat sieltä numerot taksin helposti.

                              Comment


                                Miten saan selville onko yhteystiedot tuolla google tilillä? Ja jos ne on siellä niin miten saan ne takas resetoinnin jälkeen?

                                Comment


                                  Meet gmail.com kirjaudut. Sieltö etit yhteystiedot ja katot onko ne siel. Takasi saa ku resetoinnin jälkee vaan gmailiin kirjaituu luuril. Sovellksetki lataa ite samat mitä sul nytki.

                                  Comment


                                    Eipä näytä olevan, vaikka puhelimen synkronointi asetuksissa google tilin kohdalla on täppä? Miten saan ne sitten tuonne?

                                    Comment


                                      Samsungin Kies:llä oon ite noi varmuuskopiot ottanu jos tarvis. En kyllä itekkään löytäny gmailista noita yhteystietoja vaikka on synccaus ruksittu. Varmaan joku asetus tarvis ruksia lisää.

                                      Comment


                                        Kies on niin surkea ohjelma, että sitä koitan kyllä välttää. Tuo asetuksen ruksi olis kiva löytää niin vois huoletta tehdasalustuksen.

                                        Comment


                                          Contacts --> "Menu-nappia" --> Merge accounts --> Merge with Google

                                          Tuolta samoista saa myös muistikortille noi yhteystiedot.

                                          Comment


                                            Nonii kiitos! Tuolla tavalla sain tuon tehtyä, nyt tosin vaikuttaisi puhelin toimivan ihan hyvin... Noh, onpahan numerot tallessa jos tarvitsee tuo Hard Reset joskus tehdä. Dropboxin sisältöönhän se ei tietenkään vaikuta kun kerran pilvipalvelu on?

                                            Comment


                                              Eikait DB tosta häiriinny mitenkään. Plussaa oli tuossa päivityksessä Spotifyn widgetti puhelimen lukitusruudussa :) Ja tulihan tuo muutenkin fressimmän näköiseks kun tabletissa on 4.4.2 sisällä.

                                              Comment


                                                Onkos kukaan muu huomannut, että tämän 4.3 päivityksen jälkeen tuo näytön auto brightness olisi kirkastunut? Yöllä kun katsoo kelloa niin on huomattavasti kirkkaampi kuin ennen päivitystä. Tuosta hienosäädöstäkään ei ole mitään vaikutusta pisti sen -5 kohtaan tai +5 kohtaan niin aina vaan sama valoisuus näytössä.

                                                Comment


                                                • Kyllä itsellä SIII:ssa brightness säätö toimii myös auto asennossa. Oon pitänyt sitä +1:llä. Tuntuu vain että päivityksen jälkeen on syönyt akkua normaalia enempi. Seurataan...

                                                  Comment


                                                    Itsellä ei tosiaan tuo auto säätö jostain syystä toimi. Koko aika sama kirkkaus näytössä. Akun kesto taas on tuntunut melkein parantuneen.

                                                    Comment


                                                      Mä oon huomannu saman... Näytön kirkkausvalikko muuttunut muutenkin. Ja itse en nyt ollenkaan tykkää miten toi lukitusnäyttö toimii ja miten siihen tulee tekstarit näkyviin yms yms.
                                                      En ole ainakaan löytäny miten siihen vois vaikuttaa...

                                                      Comment


                                                        Mä laitoin ton kirkkauden -5:een, sit tuntus siltä mitä oli ennen. On sellanen harmaasävyinen taustakuva, että huomaa helposti että päivityksen jälkeen tuo automaattikirkkaus on paljon kirkkaammalla.

                                                        Tekstiviestiasetuksista löytyy "Preview message" millä saa lukitusruudulta viestit pois. Samalla ne kyllä häviää status baristakin. Näkyvät siis tuon jälkeen muodossa:

                                                        "Messaging

                                                        New message"

                                                        Comment


                                                          Mulle kun tuo -5 ei muuta mitenkään kirkkautta +5:seen verrattuna...

                                                          Comment


                                                            No joo kiitos, sieltähän sen tekstiviestin saa pois lukitusnäytöstä. Enpä ite huomannu...

                                                            Comment


                                                            • kiessin kauttako toi droidin päivitys tehää, näyttää olevan versio 4.1.2 puhelimessa ja ku tarkistaa ohjelmistopäivityksiä nii kertoo että ohjelmisto o ajan tasalla ei uusia saatavilla..

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X