Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi TT:n sisätilat

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Jep, hienosti mahtuu. Itse olen 190, eikä ollut mitään ongelmia. Kaveri on noin 2 m ja mahtui myös ajamaan hyvin.

    Comment


      #32
      Entä Roadster

      Kuinka hyvin 190-200 cm kuski mahtuu ajamaan ensimmäisen sukupolven TT Roadsteria? Siinähän ei saane selkänojaa yhtä kallelleen kuin Coupéssa.

      Comment


        #33
        Voi olla aika haasteellista, toki rättikatollisessa katto hieman korkeemmalla kuin kovakatossa. Muistelisin, että entinen pomo (195) mahtui ainakin apukuskin paikalla istumaan, mutta ei se oikein mukavalta asennolta näyttäny. Suosittelen kokeileen itse, kuiteskin ihmisten kinttu/selkä-suhde vaihtelee (kaikki ei välttämättä ole savolaisia ;) )

        Comment


          #34
          Noita Roadstereita ei ole Tampereen nurkilla myynnissä, että pääsisi koeistumaan.

          Comment


          • #35
            Olen 205 cm pitkä ja pystyin ajamaan ykköskopan manuaalivaihteista TT coupea, pienellä vaivalla tosin. Yleensä ensimmäinen ahdistus tulee pitkällä kuskilla tulee polvien, ratin ja keskikonsolin maastosta. Siihen ei selkänojan kallistus auta.

            Comment


              #36
              Olen 198 cm ja poika 5 cm pidempi. Pojalla lisämitta on jaloissa. Eron huomaa selvästi, kun ajellaan 4B/C5 koppaisella A6:lla.

              Hupiautona minulla on 1992 vuoden MR2 Turbo ja siinä meinaa ottaa pää kattoon patsi kun vetää kypärän päähän ja lähtee radalle - silloin sopii mihin autoon vain mainiosti :D MR2 kovalla katolla olisi tilavampi, kun siinä ei ole samanlaista kattopalkkia kuin T-topissa. Kaupunkiajossa MR2:ssa tulee kytkinjalan sääri kipeäksi, kun se kolahtaa kojelautaan aina kytkintä hätäisemmin polkiessa.

              TT Roadsterissahan on hyvin pääntilaa, mutta tuulilasin yläreuna voi haitata eteenpäin näkemistä kuten MX5:ssä (joka jäi sen takia aikoinaan ostamatta).

              Comment

              Working...
              X