Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Surkeat puhelimet

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #91
    Oliverille kiitos perspektiivin korjauksesta ;)

    Comment


      #92
      Ja kyllähän tossa Monican HTC kuvassa kamera on pahasti vääristänyt renkaiden kulmat ja offsetitkin? :-p

      Comment


        #93
        Täällähän on sellainen kännykkä taistelu, että oksat pois. Laitetaan viihdykkeeksi yksi Nokian malli joka kaapista löytyi.
        Tähän voisi vaihtaa gsm sisuskalut, niin saisi kunnon retro puhelimen.
        Attached Files

        Comment


          #94
          Toi tiiliskivi oli mun eka puhelin. Lojui aina Fiat 127:n apparin jalkatilassa.

          Tänään oli tullut E7:aan Anna Service pack. Asentelin sen, mutta ei mitään ihmeitä vielä nopeuteen tehnyt mun mielestä.
          Mullei halua Ovin kautta päivittää noita, puhelimen kautta onnistuu vain.

          Comment


            #95
            Alkuperäinen kirjoittaja jupe Näytä viesti
            Täällähän on sellainen kännykkä taistelu, että oksat pois. Laitetaan viihdykkeeksi yksi Nokian malli joka kaapista löytyi.
            Tähän voisi vaihtaa gsm sisuskalut, niin saisi kunnon retro puhelimen.
            Tässä sulle valmiiksi tehtaalla tehty gsm. Tosin tekstareita ei silloin vielä ollut olemassakaan.
            Attached Files

            Comment


            • #96
              Jostain kumman syystä en ollutkaan huomannut E7:stä puuttuvaa automaattitarkennusta, olin jo valitsemassa tuota omaan käyttöön ennen kuin vaimo hommasi mulle Galaxy S2:n. Lähikuvaus mukana kulkevalla laitteella on itselle aika tärkeä ominaisuus kun tulee sillä dokumentoitua sarjanumerot, komponenttien merkinnät ym. mitä ei kannata tihrustella ja lähteä kirjoittelemaan.

              Tässä muutama esimerkki millaista makrokuvaa tulee Samsungilla:
              Makro1 Makro2 Makro3 Makro4 Makro5 Makro6

              Kyllähän se vieläkin harmittaa kun ei löytynyt kotimaisista sopivaa laitetta, alkuaikojen Ericssonien jälkeen ollut vain Nokialaisia ja yksi Benefon eikä vielä vuosi sitten tullut mieleenkään vaihtaa merkkiä. Alkoi viime vuosina kyllästyttää Nokian laitteiden jatkuvat tilttailut ja hidas Symbian.

              Comment


              • #97
                Monet varmaan tietävät surullisenkuuluisan Mitsubishin Pajero-nimivalinnan maasturilleen, joka espanjankielisissä maissa tarkoittaa "runk#aria" ?

                No, nyt on Nokiakin onnistunut sössimään Windows-puhelimiensa kanssa, sillä nimi "Lumia" tarkoittaa espanjaksi prostituoitua, huoraa...

                Kuninkaallisen Akatemian espanjan kielen sanakirja:
                http://buscon.rae.es/draeI/SrvltCons...S=3&LEMA=lumia

                Comment


                • #98
                  Ihan sama minkä kirjainyhdistelmän valitsee, varmasti se jollain slangilla merkitsee jotain vähemmän mairittelevaa. Esimerkiksi ainakin Suomen slangissa Opel merkitsee paskaa autoa, aika huono nimi valittu...

                  Comment


                    #99
                    Taitaa kaikki tarkoittaa Espanjaksi jotain alatyylistä...

                    Comment


                      nimi "Lumia" tarkoittaa espanjaksi prostituoitua, huoraa...
                      http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uut...njassa/a711447

                      Comment


                      • Ihan sama minkä kirjainyhdistelmän valitsee, varmasti se jollain slangilla merkitsee jotain vähemmän mairittelevaa. Esimerkiksi ainakin Suomen slangissa Opel merkitsee paskaa autoa, aika huono nimi valittu...
                        Taitaa kaikki tarkoittaa Espanjaksi jotain alatyylistä...
                        Kärjistätteköhän nyt hieman?

                        Sana on tunnettu, vaikkakin tuossa muodossaan vanhahtava, ja esimerkiksi Madridissa käytetään sen versiota "Lumi" edelleen, jolla on sama merkitys.

                        Pointtini on se, että kyseessä on maailman toiseksi puhutuin kieli mandariinikiinan jälkeen ja sanan merkityksen löytää kielen referenssisanakirjasta hetkessä, tai toisena hakutuloksena espanjankielisellä Google-haulla. Olisi kai Nokian kokoinen yritys resursseineen voinut sen verran taustatyötä tehdä, kun kyseessä on merkittävän tuotteen lanseeraus?

                        Vai onkohan kyseessä Microsoft-yhteistyötä vastustavien sisäpiirivitsi... ;)

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja Mezza9 Näytä viesti
                          Kärjistätteköhän nyt hieman?
                          Omasta puolestani voin vastata rehellisesti KYLLÄ.

                          Comment


                          • En tiedä onko se nokian mollaaminen nyt mitenkään muotia. Oliskohan niin että kun iphonen myötä tuli oikeasti helppokäyttöisiä "älypuhelimia" markkonoille, niin kansa huomasi että se meidän ihkaoma lempilapsi nokia olikin oikeasti aika paska...

                            Ainakin itse olin hieman monttu auki kun ensimmäisen iphone 3gs:n hommasin, että jumalauta nämähän toimii. Nyt tuo samainen 3gs on emännällä ja itsellä 4:n. Reippaan vuoden mitä meillä on nuo puhelimet olleet, on 3gs tarvinut yhden kerran käynnistää uusiksi tilttaamisen vuoksi. Joten kun joku tuulettaa että nokialaista ei tarvi ku kerran kuussa, niin hieman meinaa hymyilyttää...

                            Comment


                              Ihan sellainen perusjuttu kuin akkukesto on yksi syy minkä takia iPhone ei minun käyttööni sovi. Sähköposti jos on päällä niin toisen perättäisen työpäivän aikana sammuu kesken lennon. Noksu menee samalla käytöllä 5 päivää.

                              Tietysti voihan sen puhelimen ladata joka päivä mutta on se aika naurettavan heikkoa jos Helsinki-Tampere junamatkan aikana saa iPhonen vinkumaan latausta kun veivaa jotain Angry Birdsia. N8 kestää sitä peliä 8 tunnin työpäivän isommin avautumatta.

                              Comment


                              • Kaverilla on N8 käytössä ja ei se sillä työpäivää aina loppuun pääse, ei kuulemma voi pitää sähköpostin synkronointia päällä kun muuten loppuu akku ennen aikoja.
                                Puhuu varmaan päivässä sen 2-5h.

                                Comment


                                  No joo, jos puhuu 5 tuntia päivässä niin ei liene mitään erikoista. Olisko joku 8 tuntia puheaikaa normaali akkukesto, siihen päälle datasiirrot niin ei varmaan kestäkään kuin päivän. Sähköpostin kanssakin ihan millä tahansa puhelimella eniten vaikuttaa se päivitystahti. Jos yhteys on koko ajan auki niin akun kulutus on aika hurjaa, jos taas malttaa vaikka 15 tai 30 min välein laittaa päivityksen niin akunkulutus tippuu luonnollisesti murto-osaan.

                                  Comment


                                    Kyllähän tuo tuntuu iPhonekin jumiutuvan parhaudestaan huolimatta. Nelosmallia saa käynnistellä uudestaan jopa useammin kuin ÄnKasia...

                                    Itse hommasin nyt tuon N9 Nokian ja täytyy kyllä myöntää että tykkään :)

                                    Comment


                                      By the way, 4S nyt pari päivää käpistelleenä, ei aiheuta minkäänlaista omistushalua kun pöydälle on jäänyt tavan nelos iPhonekin aika vähälle käytölle. Ei ne vaan sen ensi-wau-elämyksen jälkeen tarjoa mitään poikkeuksellista.

                                      Comment


                                        hopsis: Juurikin tuota tarkoitan,ei se ole iPhone puhelinta kummempi. :)

                                        Comment


                                          Kerta kiellon päälle siitä Lumia-sanasta...

                                          http://www.digitoday.fi/mobiili/2011...n/201116056/66

                                          Comment


                                            Ihan hyvät perustelut. Tuo puhelin tulee kyllä olemaan aika mielenkiintoinen, jokohan sitä pääsisi lauantaina Dealer Nightissa mämmäköimään...

                                            Comment


                                              Mulla on N8 ja vaihtelevasti 1-4 tuntia puhelinpalavereja ja koko ajan sposti ja kalenteri synkassa. Pelejä ei ehdi pelailla. Ei tarvi joka päivä ladata, mutta mikäs ongelma siinä on, että lataa sitä öisin?

                                              Comment


                                                Mitäh, eikö Hannu ole koskaan kuullut perjantain ja maanantain välisestä yöstä? Mitäs sitten tehdään kun pitäis kumijalka soittaa ja puhelin on pimeä :)

                                                Comment


                                                  Onneksi älypuhelimissa on ominaisuuksia, jotka tiputtaa esim postin synkkaamisen kun virtaa on jäljellä enään xx%

                                                  Pari-kolme päivää kestää mulla toi E7 akku, kun en käytä sitä palaverointiin.
                                                  JOs pitää paljo puhua niin pari päivää ehkäpä.

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja hopsis
                                                    Mitäs sitten tehdään kun pitäis kumijalka soittaa ja puhelin on pimeä
                                                    Tosi(neliveto)mies konttaa kotiin. Vaikka räntäsateessa. :-p

                                                    Comment


                                                    • Puhelimien "paremmuudesta" en juurikaan tykkää keskustella, jokaisella on omat mielipiteet ja mielipiteistä ei voi kuin väitellä :)

                                                      Applen puhelimet on hyviä semmoisille, jotka tarvitsevat varmaa ja helppokäyttöistä puhelinta. Android-puhelimet taas on hyviä semmoisille, jotka enemmän tykkäävät muokata käyttöliittymää ja räplätä puhelinta. Juurikin tästä syystä pidän Android-malleista enemmän kuin iOs-malleista. Uudesta Symbianista ei juurikaan ole kokemuksia, mutta minkä verran nyt olen N8:a räpläillyt, niin minulle se ei ainakaan sovi.

                                                      Tosin nykyään minun puhelimen virkaa toimittaa Nokian N900 ja täytyy kyllä sanoa että olin todella positiivisesti yllättynyt Maemon ominaisuuksista. Tämä puhelin sopii minulle kuin nyrkki silmään. Rautapuoli tosin voisi olla hieman tehokkaampaa, mutta onhan puhelin jo kaksi vuotta vanha. Nyt on tuo Samsung "Google" Galaxy Nexus alkanut kiinnostamaan ja tässä Marraskuun lopulla pitäisi saattaa N900 jo eläkkeelle ja hankkia uudempaa tilalle. Alkaa hieman ongelmia jo olemaan tämän kanssa.

                                                      Minä olen kahden aikaisemman puhelimen (Samsung Galaxy Spica ja HTC Desire HD) kanssa oppinut jo lataamaan puhelimen joka yö tai joka toinen yö, joten huono akunkesto ei tuota ongelmia. Olen jopa hankkinut kelattavan USB-kaapelin takin taskuun, joten pystyn latailemaan puhelinta kunhan vain saan tietokoneen käyttöön :P

                                                      Comment


                                                      • Hain uudeksi työpuhelimeksi c7 nokian, valitsin tuon koska hyvät toiminnot koko ja hyvä kamera. Aikasempi puhelin IPhone 3GS. Päivitin puhelimen koska iphonessa ei kestänyt akku edes työpäivää.

                                                        Comment


                                                          Täytyy käydä tsekkaas tuos Winkkari puhelin jahka niitä Suomeen tulee tarjolle. Mulla ei ole ennakkoasenteita Winkkariin.
                                                          Näyttää ihan siedettävältä, jahka saa sellasen missä on oikea qwerty näppis.

                                                          Mulla on vissiin sellaset nakkisormet, että tolla E7 virtuaalinäppiksellä en saa kirjotettua ilman virheitä vaikka vähän siihen keskittyykin. Ei ole tuntumaa niin ei ole tuntumaa.

                                                          Comment


                                                            Mulla on vähän ristiriitaiset fiilikset tosta Desire HD:n akusta. Taitaa olla akku kuolemassa, kun nykyään ei kyllä meinaa puolta vuorokautta selvitä, tai sitten mr. google on vähän lisännyt taustatouhua luuriin. Puheluita tulee 1,5-2h/päivä ja monesti neljän jälkeen töistä kotiin ajeltaessa akuu alkaa olla siinä 30% nurkilla. Nettisuffailua harrastan sen verran, että ampparit tulee katseltua läpi aamulla. Ei kuitenkaan mitään ihmeellistä. Mugen powerin tehoakkua vois koittaa. Sen pitäis olla oikeasti toimiva. Vapaapäivänä menee kyllä toista vuorokautta, mutta eipä silloin tule luuria hirveesti edes käytettyä.

                                                            Comment


                                                              Mjoo, kollegalla oli Desire HD jonkun 4kk käytössä. Samaa valitteli että kun aamulla töihin lähteissä ottaa puhelimen laturista niin ennen neljää on jo laitettava lataukseen. Se iso näyttö siinä laitteessa taisi eniten akkua syödä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X