Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Öljyt pihalle, turbo rikki, kone vaihtoon, 2.0tdi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Oliko siihen ohjelma uusittu vai johtosarjan väliin lisättävä huijauspoksi?
    Jos ohjelma niin mistä laakkonen sai selville sen?

    Comment


    • #32
      Senhän näkee VASsin testerillä moottorinohjainlaitteen päivityskerroista. Se lukumäärä sisältää myös alkuperäiset päivitykset, mut jos yksi ylimääräinen kerta niin ohjelma.

      Comment


      • #33
        15ke täyttä rahastusta. Jos miettii näitä hintoja ja sitä, että saavat vanhasta lohkosta hintaa jo aika paljon.

        Saksasta moottoria
        http://cgi.ebay.de/VW-Audi-Seat-Skod...3A1|240%3A1318

        ja tuskin se turbiini yli tonnia maksaa.


        Niin tosiaan kannattaa se kytkin vaihdatuttaa samalla halvalla, ei tarvitse sitä erikseen lähteä sitten vaihtamaan, vaikka ei siihen takuuseen kuuluisikaan. Riippuu tietenkin, että onko se täysin päreinä vai ei.
        Viimeksi muokannut _jone_; 18.4.2009, 01:13.

        Comment


        • #34
          Niin se on rahastusta aivan varmasti,ja hinta kuulostaa kovalta, tottakai kun on merkkiliikkeestä kyse. Kirjoitan kuitenkin tänne siitä sitä mukaa kun saan itse tietoa miten asia etenee. Veikkaan että täältä kuitenkin kiinnostusta löytyy asiaa kohtaan.

          Mutta edelleen vaikka ostaisi tuon käytetyn tuolta ebaysta ja turbon päälle niin saisin vanhan moottorin sekä uuden turbon n.3000e:lla, siihen putkisto+katit n.2000e sekä kaikki muut kilkkeet ?e sekä semmoiset työt joita itse ei pysty/osaa tehdä, niin kyllä siitäkin alkaa laskua kertymään. Joten noista uusista osista+asianmukaisista asennuksista olen valmis tuon 1500e itse maksamaan.

          Eikä minua myöskään kiinnosta mitä tuo korjaus laakkoselle tulee todellisuudessa maksamaan, mutta voin väittää että mistään muualta en saa tuollaista määrää tehdas uusia osia asennettuna tuohon hintaan, jonka nyt itse joudun maksamaan. Tuosta lastusta/ohjelmamuutoksesta minulla ei ole tässä vaiheessa tietoa, mutta laitan taas lisätietoa miten homma etenee kunha uusi viikko alkaa ja saan taas lisätietoa laakkosen huollosta.
          Viimeksi muokannut okkim; 18.4.2009, 11:05. Perustelu: Lisätty kappalejaot, ja lyhennetty marathon-pitkiä lauseita.

          Comment


          • #35
            Niin, siis tuohan oli vain teoreettinen, jos olisit joutunut itse maksamaan. Laakkonen luultavasti suurentelee hintaa, ja pyöristää sitä.(heilläkin joku vakuutus?) Ei "parempi" putkisto maksa hirveästi yli 1000euroa. Lastu/ohjelmaan eivät myönnä takuuta jos sellasen siihen otat. (Mitä luultavimmin)

            Eli korjaavat sinulle "huonomman" auton ja sinä maksat siitä. Kuulostaa tyhmältä?

            Comment


            • #36
              Eivät korjaa vaan laittavat UUDET osat.

              Comment


              • #37
                Näin minä berexin kirjottelut ymmärsin itse, että kokonaan uudet osat suoraan tehtaalta - ei siis käytetyt "uudet" osat.

                Comment


                • #38
                  Kyllä juuri näin, tehtaalta tulee täysin UUSI moottori apulaitteineen, ja jos nimimerkki jonen mielestä 1500e siitä on kallis korjaus niin saa minun puolestani tilata siihen 0km ajetun moottorin, apulaitteet,turbon, putkiston ja tarvittavat pikkukilkkeet, maksan sinulle vaikka 1400e niin siitä varmaan sinullekkin jää vaivan palkkaa kun kerran 1500e on aivan järjetön hinta tuosta korjauksesta. Ajatteleppa asiaa näin, menet autoliikkeeseen jossa on 2 tuollaista täysin samanlaista autoa vierekkäin, toisella ajettu 150tkm hinta 18000e, toisen auton hinta 19500e jonka tekniikalla ajettu 0km, kumman jone ostaisit?Minun ei tarvitsisi miettiä :)

                  Comment


                  • #39
                    ............
                    Viimeksi muokannut _jone_; 24.7.2009, 03:41.

                    Comment


                    • #40
                      Saan valita laitetaanko tehot takaisin --> ei takuuta, vai vakioksi --> 2 vuoden tehdastakuu niiltä osin mitä kaikkea vaihdetaan, eli autosta tulee uusi tekniikan osalta,ylläritkin menee silloin takuuseen jos sen 140hp:na päätän ottaa ja lastun voin laittaa uusiksi kun takuu loppuu jolloin tietysti silloin tulee kustannuksia siitä. Mutta täytyy toivoa että tässä tapauksessa olisi jo ylläreitä tarpeeksi.(kop kop pöytään) Enkä tässä arvon nousua haekkaan,en ole autoa myymässä, vaan sitä että nyt autolla pääsisi ilman tekniikkaongelmia muutaman vuoden.

                      Comment


                      • #41
                        Ei niitä kauppojakaan tuosta vaan pureta. Myyjäliikkeellä taitaa olla ihan oikeus yrittää korjata se kuntoon.

                        Kyllä minulle kelpaisi 0km ajettu moottori.

                        En oikein ymmärrä nyt Joonaksen tarkoitusperää tässä asiassa. Eiköhän anneta olla ja seurata raporttia asiasta miten etenee.

                        Comment


                        • #42
                          Juu näin tehdään, pääasia että itse olen tyytyväinen. Laitan infoa kun asia etenee.

                          Comment


                          • #43
                            No nyt on taas audi alla ja sisäänajo alkanut.Eilen kävin hakemassa ja kehuivat että letkuja ei vaihdettu, kaikki muu meni uusiksi.16 päivää siis meni korjaukseen.

                            Comment

                            Working...
                            X