Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 B5 kajareiden vaihto

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S4 B5 kajareiden vaihto

    Onkos porukka vaihdellu noita bosen kajareita joihinkin muihin?

    Omassa kuskinpuolen diskantti mykkänä ja basso latailee omaa soundia, niin voisi sovitella tonne jotain muuta sarjaa.

    Ehdotuksia otetaan innolla vastaan.

  • #2
    Ite tossa just asentelin eteen dls ms5 setin ja menee paikoilleen adaptereilla ihan heittämällä ja saundi alkuperäseen verrattuna aivan eri planeetalta. Mulla ei kyllä orkkiksena ollut bosea vaan ihan perus.

    Takaovia vielä tässä arvuuttelen että mitä sinne laitan. Hyllyssä olis ms6 mutta vaatis oven rakenteiden muokkausta että ne menee paikoilleen.
    Viimeksi muokannut jusba31; 18.4.2007, 19:07.

    Comment


    • #3
      Mun autoon on aiempi omistaja vaihtanut Bosen tilalle Herzin setin. Sointi nyt ei omaan korvaan ole paras mahdollinen, eli midbassoa on hintsusti edessä. Takaovissa on myös Herzin sarja, mikä on ihan ok. Harvemmin kun sitä nyt takapenkkiläiset "kunnon" saundia kaipaileekaan. Hyvin ne Muumit soi nuillakin siellä. ;)
      Subbari on korvattu Herzin 10" elementillä, eli sille on tehty varapyöränkoteloon lodju.

      Tallissa odottelee asennusta Rainbowin merkkikohtainen 2-tie setti. Tuo siis tulee vain eteen. Ainakin mitä olen kokemuksia kuullut tuosta ko. sarjasta, niin pitäisi olla hyvä. Laittelen kokemuksia kun saan tuon vaihdettua.

      Comment


      • #4
        Toi Dls ms5 vois tosiaan kiinnostaa, kun lueskelin infoja.

        En ole hifi-liikkeissä hetkeen käynyt, viimeks tais olla sound&works, ennenkuin lopetti toimintansa suomenojalla. Mistäköhän dlssää pitää lähteä kyselemään, autostudio?

        Comment


          #5
          Kato täältä sopiva paikka:
          http://www.audiohellman.fi/sivut/dls-index.html

          Comment

          Working...
          X