Tässä jo hetken aikaa projektina ollut tuollainen -91 Coupe, tarkoituksena päivittää ulkonäkö B4/S2 tyyliseksi ja sen jälkeen siirtyä sitten sisäpuolelle..
Ostin auton reilu vuosi sitten todella huonossa kunnossa, ei oltu katsastettu 5 vuoteen ja auto oli ollut työautona remonttimiehellä.. Ajossa kuitenkin koko ajan.
Sahanpurua oli 5cm joka puolella ja ei se ulkokuorikaan oikein mallillansa ollut kun ikkunasta oltiin roikotettu mm. tikapuita työmaalle.
Auto oli maalattu aikasemmin varmaankin, kun siellä täällä maalin alla oli kupruja ja kosteutta. Varmaan autokatoksessa sadepäivänä ruiskittu maali pintaan..
Tässä kuvia auton ostopäivänä:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3028453.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3028454.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3028455.jpg
Jotain pientä siistimistä ja päivitystä piti tuossa alussakin heti väsätä:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3028459.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3028460.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3028461.jpg
Sitten alkoi pohjatyöt maalausta varten, ja maali tuli pintaan keväällä 2010.
Tässä muutama kuva pohjatöistä..
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3028456.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3028457.jpg
..ja maalattuna..
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3028463.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3028464.jpg
Kun auto oli saatu maalattua ei kestänyt kauaa kun appajee kone leikkasi kiinni. Entinen omistaja ei ollut vaihtanut öljyjä sitten hetkeen. Auton ostaessa vaihdoin öljyt heti ja vanhat tavarat ei meinannu mennä edes tratista läpi.. Sihti öljypohjan ja koneen välissä oli mennyt ihan tukkoon. Ei se öljy sielä pohjassa paljon lohduta, jos ei koneelle asti pääse.
Moottoriremontin teki Seinäjoen Moottorihiomo, ja lasku oli mukavat pari tonttua. Koneesta uusittiin lähes kaikki osat.
Kolmisen viikkoa sitten, löysin s2 konepellin audiclubin kautta ja se sattui olemaan musta. Vanhat pohjatyöt myös häiritsi niin paljon että ajattelin joka tapauksessa joitain osia tehdä uusiksi, ja mustasta konepellistähän se kaikki lähti - koko auto mustaksi.
Nyt reilu viikon verran autoa hionut ja paikkaillut. Tällä hetkellä etulokarit, takapuskuri ja apparin ovi on valmiina ja myöskin niin sileinä ettei varmaan häiritse :) Etupuskurista yritän myös samalla saada tehtyä s2 tyylisen, eli sämpylämallinen alareuna vähän "ulommas"..
Maaliksi tulee raskaankaluston musta, kestävyyden ja ruosteensietokykynsä takia.
Tässä tämän hetkinen tilanne:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3028466.jpg
Ostin auton reilu vuosi sitten todella huonossa kunnossa, ei oltu katsastettu 5 vuoteen ja auto oli ollut työautona remonttimiehellä.. Ajossa kuitenkin koko ajan.
Sahanpurua oli 5cm joka puolella ja ei se ulkokuorikaan oikein mallillansa ollut kun ikkunasta oltiin roikotettu mm. tikapuita työmaalle.
Auto oli maalattu aikasemmin varmaankin, kun siellä täällä maalin alla oli kupruja ja kosteutta. Varmaan autokatoksessa sadepäivänä ruiskittu maali pintaan..
Tässä kuvia auton ostopäivänä:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3028453.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3028454.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3028455.jpg
Jotain pientä siistimistä ja päivitystä piti tuossa alussakin heti väsätä:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3028459.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3028460.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3028461.jpg
Sitten alkoi pohjatyöt maalausta varten, ja maali tuli pintaan keväällä 2010.
Tässä muutama kuva pohjatöistä..
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3028456.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3028457.jpg
..ja maalattuna..
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3028463.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3028464.jpg
Kun auto oli saatu maalattua ei kestänyt kauaa kun appajee kone leikkasi kiinni. Entinen omistaja ei ollut vaihtanut öljyjä sitten hetkeen. Auton ostaessa vaihdoin öljyt heti ja vanhat tavarat ei meinannu mennä edes tratista läpi.. Sihti öljypohjan ja koneen välissä oli mennyt ihan tukkoon. Ei se öljy sielä pohjassa paljon lohduta, jos ei koneelle asti pääse.
Moottoriremontin teki Seinäjoen Moottorihiomo, ja lasku oli mukavat pari tonttua. Koneesta uusittiin lähes kaikki osat.
Kolmisen viikkoa sitten, löysin s2 konepellin audiclubin kautta ja se sattui olemaan musta. Vanhat pohjatyöt myös häiritsi niin paljon että ajattelin joka tapauksessa joitain osia tehdä uusiksi, ja mustasta konepellistähän se kaikki lähti - koko auto mustaksi.
Nyt reilu viikon verran autoa hionut ja paikkaillut. Tällä hetkellä etulokarit, takapuskuri ja apparin ovi on valmiina ja myöskin niin sileinä ettei varmaan häiritse :) Etupuskurista yritän myös samalla saada tehtyä s2 tyylisen, eli sämpylämallinen alareuna vähän "ulommas"..
Maaliksi tulee raskaankaluston musta, kestävyyden ja ruosteensietokykynsä takia.
Tässä tämän hetkinen tilanne:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3028466.jpg
Comment