Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

01E Laatikko S2 coupeen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 01E Laatikko S2 coupeen

    Vaihdelaatikoiden paukkuminen vain ralli vehkeessä jatkuu, pikkulinnut kertoivat että kyseinen 01e laatikko olisi "reilusti" kestävämpi kuin 016 laatikko. Kysymys kuuluukin mikäli tälläinen 01e laatikko löytyy niin kuinkas tuo swappi? ilmeisesti tassut ainakin pitää vaihtaa käykö nuo 016 tassut vai pitääkö ne olla s2 omasta laatikosta ? ja vivustokin ilmeisesti menisi myös vaihtoon ? tässäkin herää kysymys, onko vivuston oltava tuosta s2 orkkis laatikosta vai käykö 016 vivusto ?

    Tekniikkana audissa on 3b ja kytkin on AP Racingin 2 levy kytkin joka on mitoitettu tuolle 016 laatikolle joten sekin ilmeisesti menee vaihtoon.

    #2
    Aski vaatii ABY koneisen S2:n tai RS2:n kannakkeet ja vivustot. Kytkinakselin pooria en nyt muista.

    Comment


      #3
      016 ja 01E vivustot isokorisessa ovat kyllä sukua toisilleen eli voipi olla kyllä sovellettavissa.
      Poori on eri. 24 hammasta 016 ja 23 hammasta 01A/01E.

      Miten askit hajoilee? 016 on kyllä suht vahva...

      Comment


      • #4
        Jos en ihan väärin muista kuulleeni niin tommosista kytkimistä ei 016 hirveästi tykkäisi..( joku b-ryhmän mies kertoi ) SRE:n pitäs kyllä rallikäytössä riittää mainiosti.

        Onko sulla laatikko mallia A/B ryhmä vai onko mallia siviili? Ja millä välityksillä se on?

        Comment


        • #5
          Alkuperäinen kirjoittaja porkkis Näytä viesti
          016 ja 01E vivustot isokorisessa ovat kyllä sukua toisilleen eli voipi olla kyllä sovellettavissa.
          Poori on eri. 24 hammasta 016 ja 23 hammasta 01A/01E.

          Miten askit hajoilee? 016 on kyllä suht vahva...
          vakio 016 laatikko ja vaihtaessa 1 -> 2 leviää 2 rattaat laatikon sisälle. Tosiaankin tämä jo toinen laatikko joka jyväskylän asfalttisprintissä levisi.

          Alkuperäinen kirjoittaja Okkok Näytä viesti
          Jos en ihan väärin muista kuulleeni niin tommosista kytkimistä ei 016 hirveästi tykkäisi..( joku b-ryhmän mies kertoi ) SRE:n pitäs kyllä rallikäytössä riittää mainiosti.

          Onko sulla laatikko mallia A/B ryhmä vai onko mallia siviili? Ja millä välityksillä se on?
          Laatikko on siis siviili mallia ja välityksistä ei tietoa koska niitä taidettiin muuttaa tähän viimeisimmäksi hajonneeseen laatikkoon.
          Viimeksi muokannut 8866; 30.6.2009, 10:26. Perustelu: Yhdistin.

          Comment


            #6
            Kytkin ilmeisesti jousittamaton siis?
            Tosiaan ellei jotain yli 600Nm kääntöjä ole otettu, kestää vakiokytkin SRE:n asetelmalla ja varmaan on vähemmän raju laatikolle.

            Comment


            • #7
              Alkuperäinen kirjoittaja porkkis Näytä viesti
              Kytkin ilmeisesti jousittamaton siis?
              Tosiaan ellei jotain yli 600Nm kääntöjä ole otettu, kestää vakiokytkin SRE:n asetelmalla ja varmaan on vähemmän raju laatikolle.
              vääntöä rallikuristimella pyöriltä noin ~570nm~ sprinttikuristimella hieman enemmän. Luvut tulee ulkomuistista mutta noissa luokissa pyöritään

              Comment


                #8
                Noh onhan sitä sitten ihan perusteeksi race-kytkimelle.

                Comment


                  #9
                  Tulipa muuten offtopikkina mieleen että saisitkohan lopulta palautettua ne väärät jarrukannakkeet.

                  Comment


                  • #10
                    Alkuperäinen kirjoittaja Teppo Kalske Näytä viesti
                    Tulipa muuten offtopikkina mieleen että saisitkohan lopulta palautettua ne väärät jarrukannakkeet.
                    offtopikkina tuli mieleen joo, koitin jo aikasemmin laitetta sulle siitä yv mutta ei voi lähettää?!?. Niitä kannakkeita on sorvautettu en nyt muista miten. Lähetän kyllä takasin jos ne vain sorvautettuna kelpaa.

                    Comment


                      #11
                      teppo.kalske@iki.fi sillä tavoittaa.

                      Comment


                        #12
                        Oliko 01E laatikkoon nyt olemassa joku pulttaa kiinni vivusto s2 coupeen? Jostain muistan lukeneeni että b5 koppasen vivusto käy? Jos käy niin onko väliä kunhan manuaalista peräisin?

                        Comment


                          #13
                          Ite askartelin s4 b5 kepin ja vivuston coupeen. Olisinko about 40mm lyhentänyt molempia tankoja.

                          Comment


                          • #14
                            Löytyykö Suomesta 01e laatikoita valmiiksi kunnostettuna/tarkastettuna?

                            Comment

                            Working...
                            X