Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ostamassa Audi A3 3.2 quattro, -03

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ostamassa Audi A3 3.2 quattro, -03

    Otsikon mukainen peli olisi kiikarissa. Kyseessä on reilut 100 000 km ajettu yksilö. Kaikin puolin siististi pidetyn oloinen. Haluaisin kuitenkin tietää, onko ko. automallissa mitään erityisiä tyyppivikoja, joihin kannattaa kiinnittää huomiota? Auto on manuaalilaatikolla. Miten lie jakopään kestävyys? Kori ei liene herkin ruostumaan? jne...

  • #2
    täydellinen jakopään remppa maksaa 4000€ kyseiseen moottoriin AudiCenterissä. Lehtosella +500€ tohon.

    Comment


      #3
      Mite tuo noin hinnakas voi olla?

      Comment


      • #4
        Mite tuo noin hinnakas voi olla?
        Taitaapi jakopää löytyä koneen takapäästä ja vaatii laatikon irrotuksen.

        Comment


        • #5
          Jakopää taitaapi olla ketjulla tuossa eli ei ihan heti tarvii vaihtaa tai ei ainakaan pitäis tarvita.

          Comment


          • #6
            no tuohan riippuu ja roikkuu ihan mistä vaan. Omassa meni juuri, 70tkm. Löytyy tältäkin foorumilta vuodatusta aiheesta, olisko ollut audin huoltohinnoittelu otsikossa. Kaksi kolmesta ketjusta olivat venyneet.

            Comment


            • #7
              A3 3.2 ketjukysymys

              Onko näissä vehkeissä vielä 2006 vuotisissa (2005 lopussa rekisteröity) nuita ketjun venyongelmia? Ei huvittaisi ensimmäisenä olla nostamassa konetta pöydälle.. autolla rullattu n. 200tkm. Muuten siistin oloinen auto, mutta tämä mietityttää.

              Comment


                #8
                Eiköhän niissä kaikissa ole vuosimalliin katsomatta, kaipa se vähän tuurista on kiinni. Itsellä kyseinen menopeli ja oikein mukava vehje ajella, sen puoleen voin suositella. Mikäli kyseisen pelin haluaa lienee paras tapa tutkia kunnolla ennen ostoa (ei ketjun rääkymistä kylmästartissa eikä vikakoodeja) ja varautua henkisesti remppaan mentaliteetilla "tulee jos on tullakseen".

                (Osaavammat voi korjata, mikäli tarkempaa tietoa)

                Comment


                  #9
                  Kyllä se sama ongelma löytyy kaikista yhtä isolla todennäköisyydellä. Kuten yllä sanottu "tulee jos on tullakseen"- asenne on hyvä ottaa.

                  Comment


                    #10
                    Ketjuongelmat on myös hyvä syy miksi niitä löytyy Nettiautosta houkuttelevin hinnoin. Vikakoodit ja merkkivalot mm. pysyy pois 0-100km nollauksen jälkeen. Leimalle -> liikkeeseen.

                    Mahdollisuuksien mukaan VCDS:llä tarkistaa ennen ostoa 208 ja 209 kanavat (Idle Stabilization) jonka arvo saa olla +-8 ja mitä isompi sen huonompi ja huonommaksi menee.
                    Viimeksi muokannut aakman; 8.8.2018, 13:09. Perustelu: lisätty vcds asia

                    Comment

                    Working...
                    X