Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Faw lötkö

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Faw lötkö

    http://www.faw.com/product/product.j...dms_wg&left=jc
    Toi muistuttaa kyl aika paljo vanhaa satkuu, mut onhan kiinalaiset muutenkii kopioinu noita ``hienoja`` automalleja, kuten X5 Bmw. :) Töissä pääsee/joutuu tuota vita c1 mallia ajamaan, tulis nyt tota satku malliakin.

  • #2
    Tommoseen ku laittas v8:n pellit ja puskurit sun muut audi kamat ulkokuoreen ni joku vois vähän ihmetellä vuosimallia ku toteis että -07 :).

    Tuohan saattaa olla ihan joku lisenssi autoki niin on saman näkönen. Norjassa ku kesällä käytiin kaverin kanssa, joka harrastaa E Kadettia, niin nähtiin meijän hotellin pihassa joku tän vuosituhannen puolelta oleva lisenssille tehty "e kadetti". Oli kanssa sisustaa myöten melko samanlainen ku alunperin kadetti ollu, vähän vaan oli pyöreyttä tullu jokapaikkaan lisää.

    Comment


    • #3
      Tollanen maski on saatava heti lötköön!
      Kukas olikaan Suomen maahantuoja ko. automerkillä?

      Comment


      • #4
        eipä taida olla suomessa maahantuontia, (luojan kiitos) netissä katsonut videoita vastaavien kiinalaisten autojen törmäystestistä, ei niistä paljon jäljelle jäänyt.
        http://homepage.internet.lu/customau.../100_clear.jpg
        tuossa joku vissiin laittanut jo diudiin faw valot.
        Viimeksi muokannut -Maukka-; 25.12.2007, 21:48. Perustelu: linkki

        Comment


          #5
          FAW on ihan ns virallinen tehdas, joka on yhteistyössä vag:n kanssa. Ei siis mikään kopiopulju. Lienee sinne useampikin vanha tuotantolinja muuttanut.
          Arvaanpa siis että törmäystestissä ovat ihan yhtä heikkoja kuin saksassakin tehdyt lötköt.

          Comment


            #6
            http://www.youtube.com/watch?v=f7Ts94r
            Onhan noin ihan turvallisia autoja, varsinkin noi isot turvalliset maasturit. Löytyy bagit ja kaikki.

            Comment


              #7
              Noita kuvankaltaisia valoja taitaa streettuningcar myydä esimerkiksi.
              Mut kyl minä olisin jättäny autojen valmistamisen niille, ketkä sen osaa.

              Comment


                #8
                http://www.youtube.com/watch?v=qTrqV-2_wj0
                Kohdassa 2:55 kiinalötköllä vedetään pikaiset stuntit.

                Kyllähän ne tuolla Kiinassa varmasti osaavat autojakin tehdä. Sekaan vain mahtuu paljon kuraa. Ja nuo lisenssipelithän ovat varmasti pitkälti ainakin ihan yhtä hyviä, kuin niiden alkuperäiset edeltäjänsäkin. Samaa osaa ovat kuitenkin. Tuossa videollakin näkyy, että jopa polkimien kumit ovat tismalleen samat, kuin lötkössä.

                Comment


                • #9
                  http://paultan.org/archives/2006/02/...qq-crash-test/
                  siinä toinen kiinanihme, mitä myös löytyy töistä, ei ihan niin kestävä.

                  Comment


                    #10
                    Todellakin vilahti. Piti olla tarkkana. Ei ollut siinä punaisessa letkan ensimmäisessa lötkössä kattoa :)

                    Comment


                      #11
                      Heh, tuossa Jasson jälkimmäisen linkin esittelykulkineessa näkyi olevan ratti vinossa ;) Olisivat sentään mainosfilmiin voineet säätää suoraan...

                      Comment


                        #12
                        Se on lisävaruste. Helpottaa sisäänpääsyä.

                        Comment


                          #13
                          Se on lisävaruste. Helpottaa sisäänpääsyä.
                          ???? Viittasin siis ratin asentoon kiertosuunnassa...

                          En muuten menisi vannomaan, että nämä "lisenssipelit" vastaavat 1:1 turvallisuudeltaan alkuperäistä; noiden muiden törmäyskokeiden hiuksianostattavat lopputulokset viittaavat puutteisiin materiaalitekniikassa. Teräslevyllä ja teräslevyllä on eroa jäykkyydessä; kevennystähän on jo pitkään tehty nimenomaan karkaistujen levyosien avulla (voitu ohentaa tavaraa lujuuden kärsimättä). Jos kiinalainen sattu prässäämään saman osan meltoraudasta, niin törmäystilanteen tulos on juurikin tuo törmäystestilinkeissä nähty.

                          Comment


                          • #14
                            allekirjoitan taskin näkemyksen.
                            metalleja on niin monenlaisia. korin voi myös kasata niin monella tavalla.
                            Lopputulos näyttää samalta(tähän kiinassa aina pyritäänkin) mutta kolarissa rakenteiden turvallisuus joutuu koetukselle.
                            Vanhoissa lötköissä lienee jo ollut aika kovaakin materiaalia siellä täällä, lisäämässä jäykkyyttä ja ohjaamassa voimia eteenpäin korirakenteessa.
                            Tuo FAW C4 kopio tuskin pitää sisällään edes nyt jo huvittavalta vaikuttavaa procon-teniä.
                            Turvatyynynkin voi tehdä monella tapaa, kuten autoradion, toiset toimii paremmin, toiset huonommin.
                            Kopioimisessa on se huono puoli, että ei tarvitse miettiä miksi jokin asia on tehty juuri näin tai, että miten se ihan tarkalleen ottaen edes on tehty, tehdään vain sellainen, että se näyttää jotakuinkin samalta.

                            Olisi kiva päästä vilkaisemaan noita honqchin-Faw mikälie kikkareita ja tutkia, miksi ne hajosi törmäyksessä, repesikö liitokset vai oliko vika materiaaleissa.

                            Comment


                            • #15
                              Niin, kyllä sitä aina Kiinassa käydessä tulee mieleen kun ne polkee sen fillarin kanssa autotallin kokoinen säkki juomatölkkejä tarakalla, että kohta tuostakin on valmistettu VW Santana.

                              Comment


                                #16
                                Mutta hei, millaisia fillareita! Mutta miksi ne tuo sieltä Suomeen vain ne niistä juomatölkeistä valmistetut fillarit eikä niitä fillareita, joilla juomatölkkitonneja rahdataan? :)

                                Comment


                                • #17
                                  Koska hetken päästä ei olis enää niitä fillareita joilla rahdata niitä juomatölkkejä.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Tai niitä peräkärrin esi-isiä joita aasit vetää, ja jotka kestää pikkulava-autollisen juureksia. Jos aasista loppuu vääntö, niin emäntä tuuppaa perästä. Niistä vois sit jalostaa autovetoisia.

                                    Joskus matkustelin sellasella isolla sedanvolkkarin kopiolla siellä maaseudulla, ja kyllä sen "laadun" huomas jo heti esim. ovien keveydestä ja siitä, että tuntui niinkuin olisi istunut suoraan taka-akselin päällä. Jotenkin tuli aina vaistomaisesti valkattua istuinpaikka keskeltä. Onneks ei sattunu kolaria kohdalle.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X