Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi-liikkeiden postimainos

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Audi-liikkeiden postimainos

    Postista kolahti Audi Lupaus! Audi liikkeet lupaavat liikkuvuutta, joustavuutta, parempaa palvelua, mielenrauhaa ja luotettavuutta. Jokainen em. kohdista on myös määritelty. Onkohan tämä merkki jälkimarkkinointipalvelujen tarkoituksellista kehittämisyrityksestä? Kehitystarpeet on kuitenkin havaittu, toivotaan että tämä johtaa "sanoista tekoihin", tyylikkään näköiselle paperille lupaus on kuitenkin painettu. Tämä arkistoidaan autoon ja vedetään tarvittaessa esiin muistutukseksi.

    Onkohan lupauksella jokin tietty kohderyhmä vai onko lupaus lähetetty kaikille Audin omistajille?

    mode: otsikko
    Viimeksi muokannut jasso; 9.3.2007, 17:28.

    #2
    Mainos on mainos, ei niissä mitään syvällistä ole. Pelkkää markkinointitoimiston kynäilyä.

    Comment


    • #3
      Itselleni ainakin oli soitettu tyytyväisyyskusely vajaa viikko ennen mainoksen tuloa. Olimpa vähän haukkunut asiakaspaljvelua :D Nimittäin lupauksia oli tullut mutta siinä se sitten olikin.. Pelkkiä sanoja vain.

      Comment


        #4
        Repesin totaalisesti avatessani ko. kuoren. Firma kyllä markkinoi kaikkea kivaa asiakkaille, mutta on unohtunut tuo yrityksen sisäinen markkinointi omalle henkilöstölle. Eipä ainakaan mikään noista luvatuista jutuista toteutunut Espoon Audi-Centerissä kun viimeksi palvelua olisi tarvittu (sijaisauto jätti tielle). No, onneksi Salosta löytyy vielä ei-audi-center jossa asiakkaita palvellaan ilman hienoja lupauksia, mutta asiat tehdään kuten on sovittu.

        Comment


        • #5
          Viimeks ku kävin Espoon-Audicenterissä varaosai kyselemässä niin en saanu minkäänlaista palvelua. Ei niinku oikeesti ketään kiinnostanu palvella vaikka odotin 15 minsaa siinä tiskin takan ja olin jopa sitä namiskaa siitä painanu. Noh menin sitti volkkarille kyseleen. Muutenkin tuo noitten varaosapuoli on ihan kuppanen. Aina saa ootella ja kauan ennen ku saa palveluu.

          Comment


            #6
            Onkos siellä oma varaosatiski? Siis Audicenterissä audiosatiski?

            Comment


            • #7
              Todellakin, edellisellä huoltokerralla nämä pyhät lupaukset osoittautuivat melkoisen katteettomiksi. Seuraavalla kerralla vien huoltoon jonnekin muualle.

              Comment


              • #8
                Olen ihmetellyt, kun ei ole tullut postissa minkäänlaisia Audimainoksia, vaikka olen omistanut kyseisen kulkineen jo kaksi vuotta. Aikanaan Veholta alkoi tulemaan mainoksia muutaman kuukauden kuluttua omistajan vaihdoksesta. Minä ainakin yrittäisin houkutella Ässien omistajia asiakkaiksi.

                Comment


                • #9
                  audi/vw käyttää AKE:n tietokantaa ja segmentoi sen luultavasti 5 ikävuoteen (siis auton ikää) saakka. Jos asioi säännöllisesti mainosten ja tarjousten ym. tulo jatkuu.

                  Kuten -V- ja muutkin totesivat, on joistain syystä Espoon Audi Centerillä palvelutaso sekä myynnissä että jälkimarkkinoinnissa vähintäänkin kyseenalaista..ja puhun todellakin kokemuksesta.

                  "vorsprung durch technik..nicht service"..:)

                  Comment


                  • #10
                    Kyllä minulle kaiken maailman tarjouksia tulee, uusin VAG mitä olen omistanut, on ollut kai viisi vuotta vanha. Se oli lähes kuusivuotias kun sen ostin.
                    AKEn tietokantaa varmaankin käyttävät, koska kertaakan en ole tietojani antanut. Eli en ole käyttänyt merkkihuoltoa.
                    Mjaa, kerran tilasin Turusta saakka varaosia postilaatikkooni.

                    Comment


                    • #11
                      Jostain olisin kuullut että, jos auto on tullut suomenmaahantuojan kauttaa, niin silloin kyseiselle autolle tulee postia, tiiä sitten.
                      Itse en ole saanut esim noita etumatkaa lehtiä, vaikka audeja on aina pihassa olut.

                      Comment


                      • #12
                        Euroopassakin täytyisi kuluttajien oppia vaatimaan parempaa palvelua automerkeiltä USA:n malliin.

                        - 4 vuotta/ 80 tkm täysi takuu jonka aikana ilmaiset huollot ja korjaukset.
                        - tarkistuksen jälkeen alkaa sitten jatkettu takuu +2 vuotta/+80 tkm. Tuolloin maksetaan vain kuluvien osien vaihdot, kuten jarrulevyt/palat, raidetangon päät ynm.
                        - huolloista sai aina ilmaiseksi sijaisauton jotain väliltä A4- uusi Allroad.

                        Ja maksaako amerikkalainen kuluttaja nämä edut auton hinnassa? Ilmeisesti maksu lankeaa taas kerran muille, koska autojen listahinnat ovat Saksassakin +20% USA-hinnoista.

                        Comment


                        • #13
                          USAn autoteollisuudessa on hirveä ylikapasiteetti ja lähes poikkeuksetta toimijat ovat todella syvissä talousvaikeuksissa. Ei siellä myydä autoja halvemmalla ja ostajan kannalta paremmilla ehdoilla sen takia että kuluttaja olisi jotenkin valveutuneempi kuin Euroopassa. Kilpailutilanne on vaan sellainen että nyt pelataan pudotuspeliä. Kun pari-kolme suurta putoaa pelistä pois niin kyllä tilanne normalisoituu. Mersuhan on jo sahaamassa omaa Chrysler-käsivarttaan irti jotta rutto ei leviäisi koko firmaan.

                          Comment

                          Working...
                          X