Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

100-160 km/h

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    100-160 km/h

    http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=62882


    Omalla noin 5,5 s ( 100-160 )

    Eli kuinka nopeasti pääset tuon kiihtyvyyden omalla autollasi?? 100-160 km/h

    Eli saa ihan rauhassa pykältää, kiihyttää esim 80 ja 100 vasta lyö kellon päälle, nostattaa ahtoja ennen mittausta yms.

    Mutta mikä on aikasi??
    Ja auton malli?
    Muutoma aika

    Oma auto kelas 7,9s. Auto siis E39 540iAT,
    vakio commonrail 320d e46, 4 vaihteella 12.6sec.
    CLS 350 8.2 sec, E34 535 n.11.5 sec
    Audi A4 1,8T quattro hieman modattuna 0,6-0,7bar ahdoilla n.7,5-8,0s
    e30 325i touring 14s.
    E46 M3 Coupe -00 6.2s
    E63 M6 -05 4.5s

    #2
    Jostain syystä panee vastaan ajatus liimaan-kylän-isoimman-spoilerin-316:een -foorumille rekisteröinnissä niin kerrotko vähän mistä kyse tai lainaatko tänne tekstiä?

    Comment


      #3
      Tullut lähinnä kokeiltua 80-160 eri laitteilla tasavaudista lähdettynä.

      Oma Audi 6,8 s.

      Comment


      • #4
        http://hurjas.telija.net/ajat.php

        Comment


        • #5
          Jostain syystä panee vastaan ajatus liimaan-kylän-isoimman-spoilerin-316:een -foorumille rekisteröinnissä niin kerrotko vähän mistä kyse tai lainaatko tänne tekstiä?
          Mutta tuolla foorumillahan ne turbo-gurut majailee. Sieltä löytyy varmaan 50 kpl e30 koppaista, joissa on koskemattoman alakerran kaveriksi pultattu mutka pakosarjan kylkeen, ja nakattu perään megasquirt. =)

          Comment


            #6
            Väinö, sä tiedät miten tää threadi päättyy.

            Comment


              #7
              Ahdetulla VW Trasporterilla tänää kokeiltua .(En mennyt suljetulle radalle, vaan ihan pokkana kehä kolmosella. ) Huiput jäi mittarin mukaan 95km/h, joten en voi valitettavasti antaa omaa aikaa.

              Comment


                #8
                Mutta tuolla foorumillahan ne turbo-gurut majailee. Sieltä löytyy varmaan 50 kpl e30 koppaista, joissa on koskemattoman alakerran kaveriksi pultattu mutka pakosarjan kylkeen, ja nakattu perään megasquirt. =)
                Harmittavaa, mutta ne työntää yllättävän hyvin.

                Comment


                • #9
                  Harmittavaa, mutta ne työntää yllättävän hyvin.
                  Joo, jos moottori kuulemma "toimii" silloin, kun se on saatu m-squirtilla käyntiin. Sielä ukot vetää pokalla ämmän koneeseen turboa ja megaa.

                  Sitten kun palaa mäntään reikä tai lohko halkeaa niin sen huomaa siitä, että projekti-osastolla ei siihen aiheeseen enään asianomainen itse kommentoi ollenkaan. =)
                  Mutta jos se näin helppoa on puhaltaa puolentuhatta heppaa vauhtipyörään, niin on sitä itse läpeensä tyhmä kun menee tilaamaan Wisecon mäntää ja Pauterin veiviä. Miksi?

                  Montako biimeriä muuten veti vartilla viimekesänä kunnon aikoja?

                  Comment


                  • #10
                    29 BMW 316 6syl turbo Saku Ritola Tampere 10.282 223.83
                    Kovempaa kuin yksikään katuaudi suomessa ikinä.

                    Comment


                    • #11
                      Kovempaa kuin yksikään katuaudi suomessa ikinä.
                      Tiedossa on, vitosen turbotettu tekniikka on kyseessä. Mites seuraava, mielellään aidosti btcf-organisaatiosta?

                      Comment


                      • #12
                        Mikäs nyt on? Miksi haastaa riitaa btcf kanssa? Samaa autonrassausta se on sielläkin. Jokainen rakentanee budjettinsa mukaan merkistä riippumatta.

                        Comment


                        • #13
                          Mikäs nyt on? Miksi haastaa riitaa btcf kanssa? Samaa autonrassausta se on sielläkin. Jokainen rakentanee budjettinsa mukaan merkistä riippumatta.
                          Ei ollut MISSÄÄN NIMESSÄ sellainen tarkoitus. Minä en halua haasta riitaa, mutta kantaa saa ottaa kuinka vapaasti tahansa. Jos pidät vakio alakertaan pultattua turbo-konetta samassa kategoriassa kuin loppuunasti custom-osilla (rahalla) rakennettua billet-mötikkää, sinulla on siihen varmasti omat tarkoitusperät olemassa.

                          Minun näkemykseni asiasta kuitenkin poikkeaa täysin sinun ajatuksestasi, mutta ei tehdä siitä numeroa?

                          Comment


                          • #14
                            Minun näkemykseni asiasta kuitenkin poikkeaa täysin sinun ajatuksestasi, mutta ei tehdä siitä numeroa?
                            Joo,ei tehdä numeroa. Mitähän näkemyksiä esitin ylempänä? Sen että jokainen rakentaa budjettinsa mukaan? Sekö ei kelpaa? Ilmeisesti aika raju auto sulla ja sen rakentamisessa ei ole ollut budjettia rajoittamassa billet-osien käyttöä? Mulla hidas auto,romuista rakennettu,joten pidän mölyt mahassa. Voitit.

                            Comment


                            • #15
                              Joo,ei tehdä numeroa. Mitähän näkemyksiä esitin ylempänä? Sen että jokainen rakentaa budjettinsa mukaan? Sekö ei kelpaa? Ilmeisesti aika raju auto sulla ja sen rakentamisessa ei ole ollut budjettia rajoittamassa billet-osien käyttöä? Mulla hidas auto,romuista rakennettu,joten pidän mölyt mahassa. Voitit.
                              Mulla ei Juha ole mikään raju auto nyt, vaan melkein vakio. Mulla ei Ihan oikeasti ollu tarkoitus loukata mitenkään?! Jösses.

                              Comment


                              • #16
                                Sä et ymmärtäny pointtia. Silloin ku omat vehkeet kulkee kovempaa kuin btcf miesten, niin silloin on vara heittäytyä arvostelemaan. Ennen näyttöjä on syytä pitää hattua kourassa kuitenkin.

                                Comment


                                  #17
                                  Homma tais lähtee lapasesta.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X