Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

-93 Coupe Quatro S2 Espoon Autovahinkokeskuksessa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • -93 Coupe Quatro S2 Espoon Autovahinkokeskuksessa

    Käväisin eilen paikanpäällä ja tälläinen osui silmiin, tullut torstaina paikalle. Luonnossa auto oli paremman näköinen kuin kuvissa. Olisikohan tässä jollekin hyvä projekti?

  • #2
    oliko etupyörät ihan kohillansa? Entä kurkkasitko alustan?

    Comment


    • #3
      En valitettavasti kerennyt kurkkimaan alustan vaurioita (tuli työhäly kesken kierroksen), mutta etupyörät olivat mielestäni aikalailla linjassaan.
      Ehkä joku tunnistaa auton ja tietää mitä sille on käynyt, Haja-Racing tarra takapuskurissa?.

      Comment


      • #4
        Hmm hetken joutu miettiin että jossain kesän ratatapahtumassa ahvenistolla tommonen tais rikki mennä, ja hiukan kun etin niin löysinpä. Samalta autolta näyttäis.

        Kuva1
        Kuva2
        Kuva3

        Comment


          #5
          Ihmeellisiä tietoja... vuosimalli on ainakin -91, eikä -93.
          Alusta tuolla AVK:lla tarkoittaa, että alakerta on sekaisin ja pyörät tuskin ovat tällöin kohillaan. Robottihommia lähestulkoon aina kun kyse ei ole ilkivallasta.

          Comment


            #6
            En usko että robottia tässä tapauksessa tarvitaan, on sen verran "kevyt" isku tullut kuitenkin. Tukivarsia korkeintaan saattaa joutua vaihtamaan, siksi AVK laittanut vaurioksi alustan. Miksei se olisi 93? Tai no ainakin itse hartaasti toivon että on, eikö siellä sitten olisi ABY? Onko ABYn kanssa aina 6v-laatikko vai onko ne vain erikoisuuksia? Pitäisi kyllä mennä paikan päälle katsomaan mutta kun välimatka on vähän esteenä, sais samalla tietää onko umpiot ja puskuri takaloosterissa tallessa vai missä lienevät?

            Comment


              #7
              jos seinään törmätään niin kyllä paikat siirtyvät. VIN:stä tarkistettu vuosimali, joten 3bertta siellä majailee. Ei noita huvikseen lunasteta, kyllä ne töitä teettää.

              Comment


                #8
                Ei kannata edes harkita katsomaan lähtemistä jos nuo umpiot ja puskuri kiinnostaa.

                Varmaan siinä vähän muut legot on sekaisin kuin tukivarret jos nokka edellä mennään kaiteeseen tms.

                Valmistenumerossa M.

                Comment


                • #9
                  kyllähän tuosta joku kivan projektin saisi. jos peltihommia osaa nii eipä tuo ole homma eikä mikään jos ne pyörät tosiaan ovat kohillaan. oma purkkini kävi robotissa, oli hivenen isommassa mällissä kun tämä (perään ajettuna myös) :) kannattaahan sitä käydä katsomassa ja tehä tarjouksia.
                  E: vaikkapa mistä sen tiedän mitä se alusta on syönyt :)

                  Comment


                  • #10
                    Noita AVK:n autoja on aika vaikea koeajaa, mutta onhan tuossa rekkari tiedossa, eli jos auto oikeasti kiinnostaa niin ei muuta ku soittamaan edelliselle omistajalle ja kyselemään kunnosta.

                    Ton reisinki-tiimin nimelläkin kuukkeli löytää jotain.

                    Comment


                    • #11
                      Mun autohan on myös AVK:lta. Menee näköjään joskus melko helposti lunastukseen. laitoin etuvilkut ja etupuskurin ja eikun leimalle. Pyöräkulmat piti tietysti mitata

                      Comment


                      • #12
                        Pisti silmään kuva2:sen urlin välissä oleva teksti (rs2).. :)

                        Tosta pitkän suoran päästä se rykäs rengasvalliin, kyllä kai se vähän pehmeemmän iskun antaa kuin rauta. Kyllähän tossa jonkunverra voittaa osaavissa käsissä.

                        Comment


                        • #13
                          Näyttää kovasti samalta autolta, jota kävin ajamassa viime talvena Lahden Rintajoupilla. Kamein maski ja noi valoluomet paljastaa. Auto oli ihan hyvän tuntuinen ja siistikin, mutta hinta oli lähemmäs 16000e, joten jäi vaihtamatta. Niin ja käyttöönottovuosi on 93, vuosimalli 91. Autossa oli melkoisen karvalakkivarustus, eka Ässä josta ei löydy mm. sähköikkunoita tai keskuslukitusta muista varusteista puhumattakaan. Mutta kuten sanoin, hyvän tuntuinen ja siisti peli muuten, nyt hinta ois kohdallaan!

                          Comment


                            #14
                            Kyllä se on sama, mikä oli Rintajoupilla - rekkarikin on sama (aikanaan kevällä tuli myös bongattua autokuumeen noustessa kohti huippua)

                            Comment


                            • #15
                              eka Ässä josta ei löydy mm. sähköikkunoita tai keskuslukitusta muista varusteista puhumattakaan
                              Ilmeisesti "aito suomiauto" :-D

                              Comment


                                #16
                                Jospa on haettu parasta teho/painosuhdetta..

                                Comment


                                  #17
                                  Auto on tosiaan seisonut tuon 91-93 Audin tehtaan alueella. Jotain henkilökunnan työsuhde-etujuttuja ilmeisesti. Muuten kyllä ehjä ja hyvä peli. Aika paljon uutta osaa vaihdettu noin vuosi sitten. Ikävä kyllä suurin osa vaihdetuista osista on tuolla keulan puolella joten ei taida paljoa tässä vaiheessa auttaa. Oli ennen viime talvea läheisen sukulaiseni auto.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Näyttää noita ässiä olevan enemmänkin tarjolla.

                                    Comment


                                      #19
                                      On tainnu mennä ko. auto ku ei enää löydy avk:n sivuilta.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X