Öljyjä tarkistaessani huomasin öljytikussa valkoista "vaahtoa" ja kurkattua öljykorkin niin sieltä löytyi samanlaista. Joskus aikoinaan toytan koneen vastaava löydös kertoi kansipahvin menneen. Onko nyt syytä epäillä samaa -89 coupessa ja kone on ilmeisesti ng 2,3 100Kw vai voiko tuota vaahtoa muodostua jostain muusta syystä? Ekaa kertaa huomasin sen nyt kovien pakkasten jälkeen ja kone ei ole kyllä oireillut mitenkään.
Jos kansipahvi menee vaihtoon, niin mitä kannattaa vaihtaa samalla ja tarvitaanko vaihtoon jotain erikoistyökaluja? Ei ole tullut tuota konetta vielä koskaan aukaistua.
Jos kantta käyttää koneistamolla tarkistettava, ettei se ole vain halki, niin onko siihen järkeä/ mahdollisuutta suunnitella jotain viriviriviilausta samalla? Rahaa ei olisi tarkoitus käyttää paljoa, eikä alkaa mihinkään suurempiin muutostöihin.
Jos kansipahvi menee vaihtoon, niin mitä kannattaa vaihtaa samalla ja tarvitaanko vaihtoon jotain erikoistyökaluja? Ei ole tullut tuota konetta vielä koskaan aukaistua.
Jos kantta käyttää koneistamolla tarkistettava, ettei se ole vain halki, niin onko siihen järkeä/ mahdollisuutta suunnitella jotain viriviriviilausta samalla? Rahaa ei olisi tarkoitus käyttää paljoa, eikä alkaa mihinkään suurempiin muutostöihin.
Comment