Ostin auton heinä/elokuun vaihteessa, jolloin bensapumppu poltteli sulaketta.
Myyjäliike oli virittänyt johdon päähän 20A sulakkeen tuon 15A tilalle ja vaihtanut sitten pumpun kun ei lopettanut. Ongelma siis ilmeni vasta ostettuani auton.
Kustansivat sitten käytön autosähköihin erikoistuneeseen liikkeeseen, jossa poistivat tuon 20A sulakeviritelmän, jonka jälkeen vikaa ei esiintynyt. Oli huollossa siis joskus elokuussa.
Mutta viime lauantaina ilman mitään ennakkovaroituksia paloi sulake jälleen, sekä tänään aamulla töihin tullessa.
Mitään tiettyä kaavaa tuossa ei ole, milloin palaa. 1. kerran paloi elokuussa ohituksen jälkeen, toisen kerran motarilla tasaisessa 120km/h vauhdissa. Nyt toinen jarrutuksessa liikennevaloihin tullessa, ja tänään aamulla tasaisessa 50km/h nopeudessa.
Myyjäliike epäili, että tankin sisällä menevät johdot aiheuttaisi tuon, mutta kun niillekään ei tuossa välissä mitään tehty ja hyvin toimi sentään yli 3kk.
Neuvoja kaivataan, ennen kuin saan auton huoltoon. Menee siihenkin varmaan pari viikkoa, ennen kuin aikaa löytyy.
Myyjäliike oli virittänyt johdon päähän 20A sulakkeen tuon 15A tilalle ja vaihtanut sitten pumpun kun ei lopettanut. Ongelma siis ilmeni vasta ostettuani auton.
Kustansivat sitten käytön autosähköihin erikoistuneeseen liikkeeseen, jossa poistivat tuon 20A sulakeviritelmän, jonka jälkeen vikaa ei esiintynyt. Oli huollossa siis joskus elokuussa.
Mutta viime lauantaina ilman mitään ennakkovaroituksia paloi sulake jälleen, sekä tänään aamulla töihin tullessa.
Mitään tiettyä kaavaa tuossa ei ole, milloin palaa. 1. kerran paloi elokuussa ohituksen jälkeen, toisen kerran motarilla tasaisessa 120km/h vauhdissa. Nyt toinen jarrutuksessa liikennevaloihin tullessa, ja tänään aamulla tasaisessa 50km/h nopeudessa.
Myyjäliike epäili, että tankin sisällä menevät johdot aiheuttaisi tuon, mutta kun niillekään ei tuossa välissä mitään tehty ja hyvin toimi sentään yli 3kk.
Neuvoja kaivataan, ennen kuin saan auton huoltoon. Menee siihenkin varmaan pari viikkoa, ennen kuin aikaa löytyy.
Comment