Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

3.0tdi 171kw polttoainesiirron tehostus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 3.0tdi 171kw polttoainesiirron tehostus

    Olen ihmetellyt tuossa omassa ASB koneessa kun polttoaineen siirto tapahtuu pelkällä tankkipumpulla alle 1bar paineella. Esim uudemmissa ccwa koneissa sekä esim 2.0tdi (myös bmw,mb esim) on lisänä linjassa suodattimen jälkeen pumppu joka nostaa paineen huomattavasti isommaksi.

    Olisikohan tuolla jotain positiivista vaikutusta ASBin toimintaan? Olisi helppo jälkiasentaa autoon.. näissä kun vissiin loppuu pumppu nopeasti kesken kun virittää...

    #2
    Alkuperäinen kirjoittaja tarzi90 Näytä viesti
    esim 2.0tdi (myös bmw,mb esim) on lisänä linjassa suodattimen jälkeen pumppu joka nostaa paineen huomattavasti isommaksi.
    Myös ASB:ssä on tällainen korkeapainepumppu :D

    Ei mutta vakavasti, en ole kuullut siirtopumppuja vaihdettavan. Ei sillä paineella ole väliä, vaan tilavuusvirtauksella, voi olla paineesta huolimatta ~sama. ASB:ssa on kp-pumppuna kai aina cp1h, sen rajoista ei ole tarkkaa tietoa. Boschin mukaan speksattu 1600/1800 bar paineille.

    Tietääkseni tuoton loppuminen koskee lähinnä uudempia koneita, joissa cp4 pumppu?

    A4 B7 BKN: CP3.3 (059130755N, 059130851AX)
    A4 B7 ASB: CP1H (059130755S, 059130851X)
    A4 B8 2008-> CP1H/CP4 (CAPA ilmeisesti CP1H?)
    Attached Files
    Viimeksi muokannut alpi; 15.9.2017, 20:54. Perustelu: pumppudataa

    Comment


    • #3
      Naftapumppu tankkiin

      Olis 07 3.0 tdi quattro asb koneella niin pitäisi saada tankkipumpun koodi.

      Comment


        #4
        Katso vaikkapa tästä.

        Comment

        Working...
        X