Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B8 etutukivarsien uretaanipuslat

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A4 B8 etutukivarsien uretaanipuslat

    Yleisön pyynnöstä avataan topikki. En ole vielä avannut keskustelua aiheesta AK-motorsportin suuntaan, mutta uskoisin että jos muutamalle sarjalle saadaan menekkiä, niin AK:n porukka varmasti muotit tällaisillekin pyöräyttää.

    Voisin kuvitella että hinta asettuu sinne kolmen ja puolen sadan nurkille tässäkin tapauksessa, perusrakenteen ollessa paljolti samanlainen kuin muissakin monivarsituetuissa.

    Laittakaa alle viestiä jos aihe kiinnostaa, kerätään sitten niitä sitovia ilmoittautumisia jos näyttää siltä että homma lähtee realisoitumaan.

  • #2
    Täältä ensimmäinen ilmottautuu.
    Käsittääkseni s4 b8, a5 ja s5:ssa käy samat puslat. Joku voi korjata jos väärässä olen

    Comment


    • #3
      Ilmoittaudun myös.

      Comment


        #4
        Joo eiköhän noihin kaikkiin käy samat. Albertin jutuissa olin niin tekevät kyllä tarvittaessa muotit, toimitusajasta ei ollut vielä puhetta. Jos saadaan kolmas henkilö vielä tähän kimppaan niin sitten lähtee asiat rullaamaan.

        Comment


        • #5
          Vois ehkä täälläkin kiinnostaa, riippuen mihin hinta asettuisi.

          Sen verran sopivuuteen, ainakin A5 puolella takempi alavarsi, puslaa on alkujaan joko M12 tai M14 pultille ja 65mm tai 75mm ulkohalkaisijalla... Ainakin etkaa uskoen.

          Comment


            #6
            Hinta vahvistettu 359e/setti.

            Mikäli tuolla hintaa kaikki kolme vahvistavat tilauksen niin laitetaan muotit tuotantoon. Hyvä pointti noista eroavaisuuksista, kommunikoin tätä eteenpäin jotta tulee varmasti otettua huomioon.

            Comment


            • #7
              Pistetään tuotantoon puolestani.

              Comment


              • #8
                Tuotantoon vaan. Onko tarkempaa tietoa missä kohti tuo päivittyi tuohon 75mm, koskee myös A4:sta.

                Comment


                • #9
                  Aargh, just viime viikolla tilasin reilulla tonnilla keulan osia... Mutta eiköhän sitä joulukuun puolella tuo kolmepuolisataa jostain löydy, varmaan kuitenkin hetki menee että saavat tehtyä. Eli valmistukseen vaan, ja tosiaan tuo taaempi alavarsi, siihen melkein parasta kun tarkastaa omasta millä spekseillä on. Alustanumerolla kertoo pultin koon, mutta ei puslan halkaisijaa.

                  Itsellä 2010 A5 ja M14 pultti ja 65mm pusla.

                  Ilmeisesti pultin paksuus vaihtuu 2009-2010 M12 ->M14 (Ainakin A5). Puslaa on sitten ollut molempia halkaisijoita miten sattuu, en ole päässyt selville millä logiikalla nuo menee.

                  Comment


                  • #10
                    Ilmeisesti 3.0l on tuolla m14 pultilla, sama myös alapallon pultissa.

                    Comment


                    • #11
                      Joo alapallo on samalla kierteellä kuin takapultti ja näin ollen olkavarressa on eroa tästä johtuen. Kone ei etkaa uskoen vaikuta suoraan pultin kokoon, vaan valmistusajankohta, raja pultille näyttäisi olevan 02.11.2009 (sama rajakohta A4 ja 5). Puslaa on sitten ollut kahta kokoa, 65mm perus kumi-metalli ja 75mm hydro. Se että kumman mallista (ja mistä syystä) puslaa on käytetty alkujaan ni ei ole itselle vielä auennut.
                      Viimeksi muokannut SiPaLe; 23.11.2016, 16:30. Perustelu: Tarkennusta

                      Comment


                      • #12
                        Kävin mittailemassa tuon qekon s5:n ja oman a4:n, molemmissa oli 65mm puslan halkasija ja 12mm pultti. Molemmat on -09 vuoden.

                        Comment


                          #13
                          Ok, minä kerron terveiset että saa ruveta touhuamaan. Saattaa hyvinkin olla että se on tammikuu ennenkuin näitä puslia saadaan. Mutta minä ilmoittelen näistä aikatauluhommista tuossa hieman tuonnempana.

                          Comment


                          • #14
                            Tuo eri pultin paksuushan lienee helppo toteuttaa eri vahvuisella holkilla, eli puslassa voisi olla sama sisäreikä mutta holkin seinämävahvuudella saisi sopivuuden molempiin? Noh, antaa ammattilaisten pohtia paras ratkaisu. :)

                            Comment


                            • #15
                              Hetkinen nyt pääsin kunnolla auton alle, niin tuo takapulttihan onkin M12 (aiempi mittaus maassa matalasta autosta pimeässä ei ollut kovin tarkka :D ) mutta toi pallonivelen kierre on sit M14 ?!? Eli se onkin se mikä muuttuu tuossa vuosimallirajassa. Eli ei siis ole kuin kahta variaatiota, 65 tai 75 ulkohalkaisijalla, ja tässä tapauksessa meillä kaikilla on tuo 65mm.

                              Ja kun etkaa jaksaa tuijottaa tarpeeksi kauan niin huomaa että takapuslaa on vain kahta mallia, nuo aiemmin mainitut koot. Varsia sitten neljä versiota, eli joko 12 tai 14mm kiertellä pallonivelessä ja 65 tai 75mm puslalle.
                              Viimeksi muokannut SiPaLe; 24.11.2016, 16:15. Perustelu: Tarkennusta

                              Comment


                                #16
                                Laitatteko mulle sähköpostiin seuraavat tiedot:

                                -Toimitusosoite
                                -Puhelinnumero
                                -Puslasarjan kovuus: 85(race) vai 75(street)?
                                -Sisäpuslan halkaisija 65 vai 75mm

                                AK alkaa touhuamaan muotteja, n. 6vko kestää valmistus ja siitä varmaan sitten viikko vielä tulla tänne Suomeen saakka.

                                Comment


                                • #17
                                  Mikäs tämän tilanne on?

                                  Comment


                                    #18
                                    Jollain tasolla työn alla, mutta pitkäksi on mennyt. Täytyypä huudella perään.

                                    Comment


                                      #19
                                      No joo. Kuukaudet näköjään vierii tässäkin hommassa. Nyt on kumminkin jonkinasteisten kommunikaatiovaikeuksien ynnä muiden sähläämisten jälkeen saavutettu sellainen piste että protot on ulkona ja toimii. Muutaman viikon aikajänteellä pitäisi olla saatavilla tuotantosarjan tavaraa joten ainakin kesälle vielä ehtii. :)

                                      Comment


                                        #20
                                        Rauhalliseen tahtiin homma edennyt, nyt on ensimmäinen setti saatu ja toimitettu. Toivon että tulee ne loputkin kaksi settiä pikaisesti että saadaan toimituksiin.

                                        Comment


                                          #21
                                          Tänään postitäti toi Sipaleen puslat, valitettavasti Qekkon satsi on edelleen tulematta. Laitan tuon nyt tulleen kuitenkin eteenpäin.

                                          Comment


                                          • #22
                                            Kylläpäs vastustaa, mutta tosiaan täällä saatu jo alle laitettua. Yhtään kivireempi ei autosta tullut, ainuut minkä huomannu että tärinöitä ei ole enää ilmennyt ja ohjaus jonku verran tarkemmalta tuntuu, ei niin "veltolta" tunnu ku motarivauhissa rattia ravistelee eestakasin. Asennuskin onnistui ongelmitta, sopi hyvin paikoillee :)

                                            Comment


                                              #23
                                              Joo, siellä tuntuu Puolan päässä olevan hommaa niin paljon että melko tukkoista on. Mutta kiva kuulla kuitenkin että tuotteet miellyttää!

                                              Comment


                                              • #24
                                                Noniin täytyypä siivoilla tallia että mahtuu hommiin! Hyvä juttu kuulla että asennus suju hyvin!

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Tarkkana piti olla siinä että lähtee kohtisuoraan prässäytyä, ensimmäisessä vaiko toisessa tuli pari hassua alumiinilastua kun hitusen vinossa meni. Ylätukivarsien meniki käsin painamalla.

                                                  Comment

                                                  Working...
                                                  X