Isälle tuollaista olen metsästämässä ja yhtä kävin jo katsomassa. Muutamia kysymyksiä jäi vielä mieleen:
Pirun hitaalta vaikutti tuo alustan korkeudensäätö, ilmeisesti kuuluu kuitenkin asiaan?
Jos tuon jättää ylimmälle korkeudelle ja auton sammuttaa niin tyhjeneekö ne pussit itsekseen hiljalleen, vai jääkö auto samaan asentoon jos se seisoo esimerkiksi vuorokauden?
Jos takakonttiin viskoo 400kg hiekkasäkkejä niin jaksaako perä pitää itseään ylhäällä?
Perus A6 C5 korin tyyppiviat on tiedossa, onko näissä vielä lisää jotain juttuja joita kannattaa käydä läpi?
Paljonko automaattilootalle on speksattu väännönkestoa, aiheuttaako lisää harmaita hiuksia softauksen kanssa?
Saanee muutettua nykyäänkin vielä pakettiautoksi ongelmitta? Tosin nykyään vain 1+1, ennenvanhaan ilmeisesti olisi onnistunut 2+3 ?
Pirun hitaalta vaikutti tuo alustan korkeudensäätö, ilmeisesti kuuluu kuitenkin asiaan?
Jos tuon jättää ylimmälle korkeudelle ja auton sammuttaa niin tyhjeneekö ne pussit itsekseen hiljalleen, vai jääkö auto samaan asentoon jos se seisoo esimerkiksi vuorokauden?
Jos takakonttiin viskoo 400kg hiekkasäkkejä niin jaksaako perä pitää itseään ylhäällä?
Perus A6 C5 korin tyyppiviat on tiedossa, onko näissä vielä lisää jotain juttuja joita kannattaa käydä läpi?
Paljonko automaattilootalle on speksattu väännönkestoa, aiheuttaako lisää harmaita hiuksia softauksen kanssa?
Saanee muutettua nykyäänkin vielä pakettiautoksi ongelmitta? Tosin nykyään vain 1+1, ennenvanhaan ilmeisesti olisi onnistunut 2+3 ?
Comment