Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Gone in 60 seconds

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Gone in 60 seconds

    http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201...15758_ul.shtml

    Tuosta tuli mieleen, että vieläkö suomalaisilla vakuutusyhtiöillä on asenne, että ajonestolla olevaa autoa ei voi varastaa ilman auton omia avaimia? Esim. noita X5 ja X6 bemuja pidettiin joku vuosi sitten täysin mahdottomana varastaa, mutta nythän on käynyt ilmi, että ne saa liikenteeseen melko helpolla...

    #2
    Iltalehden luksusauto, Honda CR-V.

    Comment


    • #3
      Liekö lähteny seeärveet vaan sen takia, ettei herätä liikaa huomiota = enemmän aikaa kerätä niitä äksvitosia ennen kun posteljoonit hoksaa kuvion.

      Comment


        #4
        Kessy autoihin on aika simppeliä päästä sisälle ja saada auto käyntiin.
        Eikä normaaleihinkaan ole mikää temppu enää ammattilaiselta päästä sisään, saatikka saada käyntiin.

        Jari, eiköhän ne vieläkin sano, että uuden sukupolven ajonestolla varustettuja ei voi varastaa.

        Comment


          #5
          Onneks suomalaiset ammattikoulun autovaraslinjan käyneet on vielä sen verran idiootteja, että elektroniikkataidot mahdollistaa lähinnä TV:n kaukosäätimen käyttämisen.
          Saa nähä millon tota tapahtuu suomessa muiden kuin itä-eurooppalaisten kansojen toimesta.

          Comment


            #6
            Kieltämättä käytetyn laitteen tekijä on aika kovanluokan guru. Ei meinaan ole ihan noin helppoa tehdä ohittava laite. Periaatteessa kait vaatii aina vähintään yhden vasikoijan ns. tehtaan sisältä, että päästään alkuun. Siitä eteenpäin riittävillä taidoilla ja rahoituksella noita kehittääkin tehtaan päivitysten perässä melko pitkään. Tai siihen asti kunnes taas ajonestosofta siirtyy seuraavan sukupolven versioon ts. rakenne muuttuu merkittävästi.

            Harmi vaan, että taito kanavoituu vähän väärin. Tosin jos on reverse-engineering-guru, niin ei kauheasti muita hommia ole - ellei ole kiinalainen :)

            Comment


              #7
              Mutta eikö noi 2000-luvun vaihteen autot periaatteessa ohitu sillä, että huitaset aftermarket-ECUn kii? Esim hestecin. Eikö kuiteskin noihin ole olemassa mallikohtaisia johtosarjojakin?

              Comment


                #8
                Miks tehä noin vaikeesti, kun on helpompiakin tapoja, mut parempi ettei julkisella foorumilla mennä sen syvemmälle aiheeseen.

                Comment


                  #9
                  Iltalehden luksusauto, Honda CR-V.
                  Onhan toi luksusauto, näin tollasen missä oli rekkari ÖKY-500.

                  Comment

                  Working...
                  X