No ni. tänään aamulla toihin tullessa tuo -97 4.2 A8 sitten valutteli ohjautehostimen öljy pihalle. Ei toki kaikkea nyt kerrasta, varmaan vuotanut jo tovin, mutta niin että täyttösäiliö on tyhjä ja järjestelmästä kuuluu "urinaa". Ja alle kurkittaessa tiputtelee litkua.
Öljy vuotaa etuakselin takaa, kuskin puolelta, joten tulkitsisin että vuotokohta on ohjausvaihteessa, eikä itse pumpussa ?
Tuolta toisesta ketjusta bongasin että ilmeisesti korjaus sarjaa ei välttämättä olisi vaan koko keksintö vaihtoon. Ilmeisesti tuossa 4.2:ssa on eri akseli kuin pienempikoneisissa, eli tonnin paukkua odotettavissa ?
http://www.ebay.de/itm/LENKGETRIEBE-...item5d312bbc7b
Onko tuohon vaihtoon mitään erityistä huomioitavaa, vai linjalla Elsa + olut auki ja viikonloppu vapaaksi ?
Öljy vuotaa etuakselin takaa, kuskin puolelta, joten tulkitsisin että vuotokohta on ohjausvaihteessa, eikä itse pumpussa ?
Tuolta toisesta ketjusta bongasin että ilmeisesti korjaus sarjaa ei välttämättä olisi vaan koko keksintö vaihtoon. Ilmeisesti tuossa 4.2:ssa on eri akseli kuin pienempikoneisissa, eli tonnin paukkua odotettavissa ?
http://www.ebay.de/itm/LENKGETRIEBE-...item5d312bbc7b
Onko tuohon vaihtoon mitään erityistä huomioitavaa, vai linjalla Elsa + olut auki ja viikonloppu vapaaksi ?
Comment