Auto audi 200 2.2 tq ja seuraavanlaista tekee siis:
Auto toimii välillä aivan normaalisti ja suurenosan ajasta. Mutta välillä esim tuossa motarille kiihdytin kolmosella 6000-7000rpm asti ja nykäs niin ajattelin että "ok" otti rajottimelle. Sitten vaihdoin neloselle ja ei kerenny kierrokset nousta kuin 3000 kun alko nykimään. Ei nosta vauhtia ja jos pitää kasua pohjasssa kierrokset jumittaa siinä 3000-4000 ja nykiin niin että meinaa niskat murtua. Sitten taas jos ajaa hetken hiljaksiin ja käy vaikka kaupassa ja lähtee taas ajamaan niin kiertää sinne 7000 asti ongelmitta.
Autossa siis lastu ja putkistolle ei taida olla tehty mitään.
Vielä yksi kysymys tähän loppuun?
Autossa ei ilmeisesti ole päästörajaa mutta taitaa katti silti löytyä. Eli pitääkö se katti olla leimalle kiinni siellä ihan vaan sen takia että katsastusmies näkee että on paikallaan vaikka päästöjä sieltä mittaisikaan? Eli kaiken järjen mukaan se katti kannattaa tyhjentää. Eikös?
Auto toimii välillä aivan normaalisti ja suurenosan ajasta. Mutta välillä esim tuossa motarille kiihdytin kolmosella 6000-7000rpm asti ja nykäs niin ajattelin että "ok" otti rajottimelle. Sitten vaihdoin neloselle ja ei kerenny kierrokset nousta kuin 3000 kun alko nykimään. Ei nosta vauhtia ja jos pitää kasua pohjasssa kierrokset jumittaa siinä 3000-4000 ja nykiin niin että meinaa niskat murtua. Sitten taas jos ajaa hetken hiljaksiin ja käy vaikka kaupassa ja lähtee taas ajamaan niin kiertää sinne 7000 asti ongelmitta.
Autossa siis lastu ja putkistolle ei taida olla tehty mitään.
Vielä yksi kysymys tähän loppuun?
Autossa ei ilmeisesti ole päästörajaa mutta taitaa katti silti löytyä. Eli pitääkö se katti olla leimalle kiinni siellä ihan vaan sen takia että katsastusmies näkee että on paikallaan vaikka päästöjä sieltä mittaisikaan? Eli kaiken järjen mukaan se katti kannattaa tyhjentää. Eikös?
Comment